Nu esti logat!

Login | Nu ai cont? Creeaza cont nou
Garajul meuMasiniTuningCluburiPozeVideo
Esti in pagina: 1tuning.ro > Cluburi > Dacia > Discutii > Viteza maxima...





Cauta pe site

Ultimele discutii din cluburi
masini
scris de paraschivrazvan pe 26-02-2024
Semnalizare secventiala
scris de spionul pe 03-03-2022
Geamuri aburite
scris de paraschivrazvan pe 21-11-2020
defectiune
scris de andad_68 pe 24-03-2018
pareri... dspre golf 5
scris de costacara pe 28-02-2018

vezi toate discutiile

  • Dacia
  • Nu esti membru
    in acest club!


    Ti se potriveste acest club si vrei sa faci parte din el? Nimic mai simplu!



  • Membri (457)
  • Ultimii membri inscrisi:
      senco
    1 mar 2011, 17:12
      adi_popick
    21 feb 2011, 20:30
      daan
    21 feb 2011, 16:15
    vezi toti membrii


  • Discutii
  • Alte cluburi


  •   Pagina: 1 2 3 4 5 inapoi  

    AdrianRedman

    Fanatic
    499 puncte

    Re: Viteza maxima...

    scris pe 4 mar 2010 20:51 de AdrianRedman

    De acord cu ce ai spus!Cum e ecstasy ca prinde 200 cu nova)


    Nu neaparat....uite aici masina care prinde 187 sau cat, pana mea prinde...)))))))

    _groupdownload.php.jpg (46.15 KB)


    Editat de AdrianRedman pe 4 mar 2010 20:51
    sus
    niccolas

    Maestru
    1193 puncte

    Re: Viteza maxima...

    scris pe 4 mar 2010 20:56 de niccolas



    Nu neaparat....uite aici masina care prinde 187 sau cat, pana mea prinde...)))))))
    Dehhh,ce sti tu,motor 1.8 de golf 3,de aia are si grila aia asea taiata,ca nu avea motoru loc))

    politia p''ii.jpg (70.16 KB)
    sus
    tematoru

    Fanatic
    612 puncte

    Re: Viteza maxima...

    scris pe 4 mar 2010 23:01 de tematoru

    Dehhh,ce sti tu,motor 1.8 de golf 3,de aia are si grila aia asea taiata,ca nu avea motoru loc))


    bah fratilor eu nu am calculat turatiile in fiecare treapta da cel mai mult i-am dat 140 km/h
    si mai ducea da incepuse sa dardaie volanu si am lasato, k acum stiti si voi cum e dacia nu poti fi sigur pe ea....
    hai bafta si talpa-n pod.....
    sus
    Sirius

    Pasionat
    85 puncte

    Re: Viteza maxima...

    scris pe 4 mar 2010 23:57 de Sirius


    Un 1.4 cu "pinioane de fuga", indiferent de cat bine merge motorul, nu poate sa duca pana la 6000 de rpm in tr-5a.
    Pinioanele de fuga se refera la grupul scurt 8*33.Eu am 1.6, care nu e tocmai standard, grup de 8*33 orginal din fabrica, ambreiaj in stare excelenta, planetare ok, si nu am reusit sa trec de 5600-5700 de rmp, cu carrera 100 in rezervor si drum drept, aflat putin in panta(nu rampa).Viteza maxima atinsa a fost de 158-160 km/h(gps +masina etalon) in conditii de blana absoluta(mai mult nu putea)....
    Deci, cel mai probabil...la tine...nici turometrul nu merge ok...


    Acele preaslavite "pinioane de fuga" sunt o prostie... ca toti le baga pastea in fata... ca de... asa a zis mecanicu...

    8x33 NU E DE "FUGA"
    9x34 e de fuga! este acelasi princiupiu ca la bicicleta...

    la o cutie de 4 tr, NU SE POATE, SI NU SE VA PUTEA SCHIMBA NICIODATA alte pinioane in afara de ala de atac si coroana.
    DOAR la cutiile de 5tr, se pot schimba DOAR pinionele de la tr5 cu alte pinioane dp nova. alea de berlina is cam la fel (36 x 31) si alea de nova sun , unu mai mic si unu mai mare, adik (38 x 28)
    pt dacie berlina sunt doar 3 tupuri de cutii in 4 tr si unu sau 2 pt 5.
    1 cu treptele 1 2 3 lungi si a 4a mai scurta .
    2 cu treptele 1 2 3 lungi si a 4a mai lunga decat prima,
    3 (alea care se puneau pe D. sport) treptele 1 2 3 scurte si a 4a cea mai lunga...
    primele 2 tipuri se puneau pe cele fabricate din 69 pana in 85 cel tarziu, si a 3 sa pus pe dacie sport si pe alea din 87 88... din care dupaia a derivat cutia in 5 tr.!
    o zi buna
    sus
    Tei

    Fanatic
    260 puncte

    Re: Viteza maxima...

    scris pe 5 mar 2010 08:10 de Tei

    au fost si CV in 5 trepte pt sportive doar ca nu au fost montate pe cele de serie erau facute special pt cele de competitie
    sus
    AdrianRedman

    Fanatic
    499 puncte

    Re: Viteza maxima...

    scris pe 5 mar 2010 09:57 de AdrianRedman



    Acele preaslavite "pinioane de fuga" sunt o prostie... ca toti le baga pastea in fata... ca de... asa a zis mecanicu...

    8x33 NU E DE "FUGA"
    9x34 e de fuga! este acelasi princiupiu ca la bicicleta...

    la o cutie de 4 tr, NU SE POATE, SI NU SE VA PUTEA SCHIMBA NICIODATA alte pinioane in afara de ala de atac si coroana.
    DOAR la cutiile de 5tr, se pot schimba DOAR pinionele de la tr5 cu alte pinioane dp nova. alea de berlina is cam la fel (36 x 31) si alea de nova sun , unu mai mic si unu mai mare, adik (38 x 28)
    pt dacie berlina sunt doar 3 tupuri de cutii in 4 tr si unu sau 2 pt 5.
    1 cu treptele 1 2 3 lungi si a 4a mai scurta .
    2 cu treptele 1 2 3 lungi si a 4a mai lunga decat prima,
    3 (alea care se puneau pe D. sport) treptele 1 2 3 scurte si a 4a cea mai lunga...
    primele 2 tipuri se puneau pe cele fabricate din 69 pana in 85 cel tarziu, si a 3 sa pus pe dacie sport si pe alea din 87 88... din care dupaia a derivat cutia in 5 tr.!
    o zi buna
    Un lucru este cert insa.Cutiile cu 8*33(5 tr.), au avut castig la capitolul sprint, fara de cele cu 9*34, lucru testat , pe mai multe Dacii cu diferite cutii de viteza.
    Cutia cu 8*33 are castig la capitolul demaraj, dar pierde la capitolul viteza maxima, unde aceasta, este la turatii(5000-5500) mult mai mari decat cele cu 9*34(4200-4500)
    La cutia mea(8*33) am intre treapta 1 si 2 am o diferenta de aproximativ 1200 de rpm, intre 2-3, cam la fel.Intre viteza a 3-a si a-4a diferenta de 800-1000 de rpm si intre 4-5 500 de rpm.
    La 9*34 ai diferenta intre tr 4-a si a 5-a de aprox 1200 de rpm.Din punctul meu de vedere fiind o diferenta mult mai mica intre treptele de viteza, ai un castig la sprint, dar dezavantaj la viteza maxima, care este foarte sus in rpm.Oricum nu preaslaveste nimeni cutiile astea de viteza, sunt de parerea, ca daca vrei ceva, cu adevarat fiabil si cat de cat performant, tot o cutie straina este mai ok, impreuna bineinteles cu un motor pe masura.Salutare.

    Editat de AdrianRedman pe 5 mar 2010 10:14
    sus
    Sirius

    Pasionat
    85 puncte

    Re: Viteza maxima...

    scris pe 5 mar 2010 12:02 de Sirius

    Un lucru este cert insa.Cutiile cu 8*33(5 tr.), au avut castig la capitolul sprint, fara de cele cu 9*34, lucru testat , pe mai multe Dacii cu diferite cutii de viteza.
    Cutia cu 8*33 are castig la capitolul demaraj, dar pierde la capitolul viteza maxima, unde aceasta, este la turatii(5000-5500) mult mai mari decat cele cu 9*34(4200-4500)
    La cutia mea(8*33) am intre treapta 1 si 2 am o diferenta de aproximativ 1200 de rpm, intre 2-3, cam la fel.Intre viteza a 3-a si a-4a diferenta de 800-1000 de rpm si intre 4-5 500 de rpm.
    La 9*34 ai diferenta intre tr 4-a si a 5-a de aprox 1200 de rpm.Din punctul meu de vedere fiind o diferenta mult mai mica intre treptele de viteza, ai un castig la sprint, dar dezavantaj la viteza maxima, care este foarte sus in rpm.Oricum nu preaslaveste nimeni cutiile astea de viteza, sunt de parerea, ca daca vrei ceva, cu adevarat fiabil si cat de cat performant, tot o cutie straina este mai ok, impreuna bineinteles cu un motor pe masura.Salutare.


    da ,ai dreptate.
    8x33 sa pus si pe 4tr, la fel si 9x34.
    pe berline pe cutia de 5tr sa pus 9x34 si 8x33 pe papuc.

    "La 9*34 ai diferenta intre tr 4-a si a 5-a de aprox 1200 de rpm."
    da, ai dreptate, si ca sa treci f usor de acest "prag" iti trebuie un carb dublu!
    sus
    AdrianRedman

    Fanatic
    499 puncte

    Re: Viteza maxima...

    scris pe 5 mar 2010 12:23 de AdrianRedman


    Tocmai ma pregateam sa montez dublucorpul de Lada 1500 S, care a fost si pe la Nastase B, astept sa vad cum merge......sper sa imi hraneasca cum trebuie motorul...

    Editat de AdrianRedman pe 5 mar 2010 12:34
    sus
    Sirius

    Pasionat
    85 puncte

    Re: Viteza maxima...

    scris pe 5 mar 2010 12:36 de Sirius

    Un lucru este cert insa.Cutiile cu 8*33(5 tr.), au avut castig la capitolul sprint, fara de cele cu 9*34, lucru testat , pe mai multe Dacii cu diferite cutii de viteza.
    Cutia cu 8*33 are castig la capitolul demaraj, dar pierde la capitolul viteza maxima, unde aceasta, este la turatii(5000-5500) mult mai mari decat cele cu 9*34(4200-4500)
    La cutia mea(8*33) am intre treapta 1 si 2 am o diferenta de aproximativ 1200 de rpm, intre 2-3, cam la fel.Intre viteza a 3-a si a-4a diferenta de 800-1000 de rpm si intre 4-5 500 de rpm.
    La 9*34 ai diferenta intre tr 4-a si a 5-a de aprox 1200 de rpm.Din punctul meu de vedere fiind o diferenta mult mai mica intre treptele de viteza, ai un castig la sprint, dar dezavantaj la viteza maxima, care este foarte sus in rpm.Oricum nu preaslaveste nimeni cutiile astea de viteza, sunt de parerea, ca daca vrei ceva, cu adevarat fiabil si cat de cat performant, tot o cutie straina este mai ok, impreuna bineinteles cu un motor pe masura.Salutare.


    da ,ai dreptate.
    8x33 sa pus si pe 4tr, la fel si 9x34.
    pe berline pe cutia de 5tr sa pus 9x34 si 8x33 pe papuc.

    "La 9*34 ai diferenta intre tr 4-a si a 5-a de aprox 1200 de rpm."
    da, ai dreptate, si ca sa treci f usor de acest "prag" iti trebuie un carb dublu!
    sus
    tematoru

    Fanatic
    612 puncte

    saltz

    scris pe 5 mar 2010 17:55 de tematoru

    bai fratilor dati-mi si mie o explicatie care va pricepeti
    am o dacia 1310 din 2000 si de vreo cateva zile nu se mai tureaxa mai mult de 3200 de r/min deci pedala e blana in pod si turatia 3200 mai mult nu mai vrea va
    rog mult daca puteiti sa imi spuneti si mie de unde poate fi problema?????

    Editat de tematoru pe 5 mar 2010 18:00
    sus
    niccolas

    Maestru
    1193 puncte

    Re: saltz

    scris pe 5 mar 2010 18:05 de niccolas

    bai fratilor dati-mi si mie o explicatie care va pricepeti
    am o dacia 1310 din 2000 si de vreo cateva zile nu se mai tureaxa mai mult de 3200 de r/min deci pedala e blana in pod si turatia 3200 mai mult nu mai vrea va
    rog mult daca puteiti sa imi spuneti si mie de unde poate fi problema?????
    Mie imi facea problema asta cand nu mai aveam gpl,mai mult de 4000 de ture nu trecea!

    31012010652.jpg (39.30 KB)
    sus
    tematoru

    Fanatic
    612 puncte

    Re: saltz

    scris pe 5 mar 2010 21:16 de tematoru

    Mie imi facea problema asta cand nu mai aveam gpl,mai mult de 4000 de ture nu trecea!


    a mea e pe benzina...
    sus
    Sirius

    Pasionat
    85 puncte

    Re: saltz

    scris pe 6 mar 2010 10:06 de Sirius



    a mea e pe benzina...


    sa inteleg k nu acul nu se duce in ture... nici motorul nu se aude ca si cum ar iesi pistoanele prin capota...

    uite cum faci:
    e nevoie de 2 insi... unu tu care calci pedala de acceleratie la fun, si altu care verifica la carburator dak se mai roteste clapeta, adik de parghia aia de la clapeta.
    cam asta ar fi... asteptam mai multe detalii
    sus
    tematoru

    Fanatic
    612 puncte

    Re: saltz

    scris pe 6 mar 2010 17:37 de tematoru



    sa inteleg k nu acul nu se duce in ture... nici motorul nu se aude ca si cum ar iesi pistoanele prin capota...

    uite cum faci:
    e nevoie de 2 insi... unu tu care calci pedala de acceleratie la fun, si altu care verifica la carburator dak se mai roteste clapeta, adik de parghia aia de la clapeta.
    cam asta ar fi... asteptam mai multe detalii


    prietene pedala se duce la maxim deci se intinde sufa aia la maxim de la carburator...
    dar motorul nu se tureaza maxim cum se tura inainte vba ta cun ar iesi pistoanele prin capota ...
    deci de la 3200 r/min are o intrerupere k si cum ar avea un gunoi ceva, cum ar merge in 3 bujii, stii u cum e,
    bun acum sa iti zic ce am schimbat: pompa de benzina din rezervor+ filtru de benzina noi noute,
    releul de alimentare, set bujii bosch noi; pompa si filtrul sunt schimbate din decembrie, releul si bujiile de vreo saptamana de cand a inceput sa faca figuri...
    dupa toate astea nicio schimbare:-??
    nush ce sa mai fac. dak stiti ceva ajutatima....

    multumesc....
    sus
    AdrianRedman

    Fanatic
    499 puncte

    Re: saltz

    scris pe 15 mar 2010 15:33 de AdrianRedman



    prietene pedala se duce la maxim deci se intinde sufa aia la maxim de la carburator...
    dar motorul nu se tureaza maxim cum se tura inainte vba ta cun ar iesi pistoanele prin capota ...
    deci de la 3200 r/min are o intrerupere k si cum ar avea un gunoi ceva, cum ar merge in 3 bujii, stii u cum e,
    bun acum sa iti zic ce am schimbat: pompa de benzina din rezervor+ filtru de benzina noi noute,
    releul de alimentare, set bujii bosch noi; pompa si filtrul sunt schimbate din decembrie, releul si bujiile de vreo saptamana de cand a inceput sa faca figuri...
    dupa toate astea nicio schimbare:-??
    nush ce sa mai fac. dak stiti ceva ajutatima....

    multumesc....

    Ai rezolvat cu masina?Ce avea?
    sus
    Cr1st14n0

    Fanatic
    289 puncte

    Re: saltz

    scris pe 16 mar 2010 09:49 de Cr1st14n0



    prietene pedala se duce la maxim deci se intinde sufa aia la maxim de la carburator...
    dar motorul nu se tureaza maxim cum se tura inainte vba ta cun ar iesi pistoanele prin capota ...
    deci de la 3200 r/min are o intrerupere k si cum ar avea un gunoi ceva, cum ar merge in 3 bujii, stii u cum e,
    bun acum sa iti zic ce am schimbat: pompa de benzina din rezervor+ filtru de benzina noi noute,
    releul de alimentare, set bujii bosch noi; pompa si filtrul sunt schimbate din decembrie, releul si bujiile de vreo saptamana de cand a inceput sa faca figuri...
    dupa toate astea nicio schimbare:-??
    nush ce sa mai fac. dak stiti ceva ajutatima....

    multumesc....

    Daca zici k ai schimbat pompa de benzina din rezervor mai mult k sigur e injectorul!
    de obicei aceste simptome apar cand motorul nu se alimenteaza cum trebuie...pompa nu mai baga cat trebuia(obosita) sau injector partial infundat(asta k nu i-ai mai dat blana din 'gand in gand')...verifica din nou pompa de benzina sa bage presiune klumea...si incearca cu un aditiv de benzina...poate rezolvi ceva...daca nu si nu vrea...vezi un tovarash care poate sa'ti imprumute injectorul pt o proba si vezi daca'si revine masina
    dupa ce rezolvi sa ma anunti si pe mine

    Editat de Cr1st14n0 pe 16 mar 2010 09:49
    sus
    COS

    Maestru
    1047 puncte

    Re: saltz

    scris pe 13 mai 2010 22:40 de COS



    prietene pedala se duce la maxim deci se intinde sufa aia la maxim de la carburator...
    dar motorul nu se tureaza maxim cum se tura inainte vba ta cun ar iesi pistoanele prin capota ...
    deci de la 3200 r/min are o intrerupere k si cum ar avea un gunoi ceva, cum ar merge in 3 bujii, stii u cum e,
    bun acum sa iti zic ce am schimbat: pompa de benzina din rezervor+ filtru de benzina noi noute,
    releul de alimentare, set bujii bosch noi; pompa si filtrul sunt schimbate din decembrie, releul si bujiile de vreo saptamana de cand a inceput sa faca figuri...
    dupa toate astea nicio schimbare:-??
    nush ce sa mai fac. dak stiti ceva ajutatima....

    multumesc....


    incearca sa ii reglezi culbutorii.
    sus
      Pagina: 1 2 3 4 5 inapoi  



    Tu ce masina ai? Vrei sa apara si masina ta pe 1tuning.ro? Fa-i profilul acum! Castiga premii si discount-uri!

    Membri 1tuning.ro

    Membri: Cauta membru | Top membri

    Masini:  Cauta masina | Top masini | Nr.1

    Puncte: Informatii | Reduceri si premii

    Statistici 1tuning.ro

    226 vizitatori si 0 membri sunt acum online:

    Parteneri:

    Baterii auto la domiciliu

    Copyright 1tuning.ro by HTD

    Despre noi | Conditii utilizare

    Parteneri | Publicitate

    Contacteaza-ne!