Nu esti logat!

Login | Nu ai cont? Creeaza cont nou
Garajul meuMasiniTuningCluburiPozeVideo
Esti in pagina: 1tuning.ro > Cluburi > Club Opel > Discutii > Drag Racing Bucuresti Locatia Aeroportul International Baneasa Bucuresti





Cauta pe site

Ultimele discutii din cluburi
masini
scris de paraschivrazvan pe 26-02-2024
Semnalizare secventiala
scris de spionul pe 03-03-2022
Geamuri aburite
scris de paraschivrazvan pe 21-11-2020
defectiune
scris de andad_68 pe 24-03-2018
pareri... dspre golf 5
scris de costacara pe 28-02-2018

vezi toate discutiile

  • Club Opel
  • Nu esti membru
    in acest club!


    Ti se potriveste acest club si vrei sa faci parte din el? Nimic mai simplu!



  • Membri (126)
  • Ultimii membri inscrisi:
      ranio
    11 iul 2014, 14:05
      vlad12zik
    28 mai 2013, 21:03
      WRC
    26 mai 2013, 16:52
    vezi toti membrii


  • Discutii
  • Alte cluburi


  •   Pagina: 1  

    alexandru78

    Maestru
    1580 puncte

    Drag Racing Bucuresti Locatia Aeroportul International Baneasa Bucuresti

    scris pe 10 sep 2013 23:22 de alexandru78

    Dupa 7 ani ne intoarcem pe Aeroportul Baneasa Bucuresti. Vom incerca sa stabilim noi standarde de organizare in lumea curselor auto de tip drag racing.
    Competitie auto de tip DRAG RACING (acceleare 0...402m cu start de pe loc si sosire lansata)
    Competitia include intreceri pe clase si libere.
    Inclusiv moto!

    La calsele auto participarea este deschisa oricarui doritor care poseda o masina si permis de conducere valid.
    Masinile nu trebuiesc sa fie inmatriculate dar este importanta ca starea lor mecanic-functionala sa fie buna.
    Pista urmeaza sa fie tratata pe zona de start cca.40-50 de la start. https://fbstatic-a.akamaihd.net/rsrc.php/v2/y4/r/-PAXP-deijE.gif
    De obicei se trateaza doar 60Ft ceea ce reprezinta 20m. Noi vrem mai mult.
    Cronometrarea:
    - celule de start
    - sistem anti anti-anticipare start
    - celule la 20m
    - celule la sosire
    Suprafata de rulare asfalt nou de pista foarte rugos.

    Taxe:
    - acces public 10 RON
    - inscriere in concurs 200 RON
    - acces masina asistenta 100RON
    masina de concurs si masina de asistenta includ soferul si un insotitor.

    Se dau bonuri fiscale!


    Securitatea este asigurata de IRBIS GUARD.
    Accesul se face pe la ROMAERO din Bd. Aerogarii.



    Clase

    Clasele se constituie in functie de puterea motoarelor ce echipeaza automobilele la momentul competitiei si sunt urmatoarele :



    A – sub 90cp

    B – intre 90 si 115cp

    C – intre 115 si 150cp

    D – intre 150 si 200cp

    E – intre 200 si 250cp

    F – intre 250 si 300cp

    G – intre 300 si 375cp

    H – intre 375 si 425cp

    I – intre 425 si 525cp

    J – peste 525cp



    Nota: O clasa este constituita daca sunt minimum 6 participanti care au luat startul. Daca clasa nu se constituie masinile inscrise in aceasta clasa intra automat la o clasa superioara.

    Nota : Puterea exprimata in cp se obtine inmultind puterea exprimata in kw cu 1.36.



    16. Mod de incadrare in clase



    - Coeficienti pentru supraalimentare (Cs)



    Pentru turbo – 1.6 (benzina) si 1.4 (diesel)

    Pentru compresor sau N2O – 1.3





    - Coeficienti in functie de tractiune si arhitectura (Cta)



    Tractiune fata - 0.95

    Motor central - 1.15

    Tractiune 4×4 - 1.12 (se aplica pentru puteri mai mari de 200cp)

    Jeep/SUV – 0.85

    VAN – 0.75 (microbuze)



    Mod de calcul al incadrarii in clase: P x Cta (daca e cazul) x Cs (daca e cazul) = Pf

    P - puterea de fabrica a motorului care echipeaza masina la momentul cursei

    Pf – puterea finala conform careia se face incadrarea in clase

    Daca conditiile meteo nu sunt foarte bune se incerca amanarea pentru saptamana urmatoare in aceleeasi conditii.

    Datorita faptului ca timpul necesar organizarii corecte si calitative a unui eveninet este destul de lung si in acest moment nu e totul gata, luam in calcul si posibilitatea unei amanari.
    Amanearea nu este imperios necesara din punct de vedere tehnic dar este oarecum de luat in calcul "politic".
    Desi am anuntat din timp acest eveniment pentru a nu se suprapune cu altele si am rugat pe ceilalti organizatori sa fie corecti sa nu apropiem sau suprapunem evenimentele, realitatea ne confirma altceva, cursa cu o saptamana inante de noi, cursa dupa noi la o saptamana.
    In consecinta vom analiza oportunitatea datei de 15 septembrie sau modificarea acesteia.
    Din motive tehnice este iminenta necesitatea unei amanari a evenimentului. Inca nu a fost luata decizia amanarii dar vom anunta totul in cel mai scurt timp posibil.




    Datorita unor asa zise probleme tehnice care urmeaza a fi rezolvate, nu putem da startul in data de 15. Etapa se amana urmand sa anuntam imediat data certa. Nu este etapa anulata ci doar amanata, iar observand in ciuda anuntului din timp a abundentei de etape la date foarte apropiate, consideram ca nu este cazul sa fortam pentru data de 15.


    194.88.148.41.jpg (144.37 KB)
    sus
      Pagina: 1  



    Tu ce masina ai? Vrei sa apara si masina ta pe 1tuning.ro? Fa-i profilul acum! Castiga premii si discount-uri!

    Membri 1tuning.ro

    Membri: Cauta membru | Top membri

    Masini:  Cauta masina | Top masini | Nr.1

    Puncte: Informatii | Reduceri si premii

    Statistici 1tuning.ro

    124 vizitatori si 0 membri sunt acum online:

    Parteneri:

    Baterii auto la domiciliu

    Copyright 1tuning.ro by HTD

    Despre noi | Conditii utilizare

    Parteneri | Publicitate

    Contacteaza-ne!