Nu esti logat!

Login | Nu ai cont? Creeaza cont nou
Garajul meuMasiniTuningCluburiPozeVideo
Esti in pagina: 1tuning.ro > Tuning > Tuning sub lupa ( studii de caz ) > Un nou TechArt Magnum la Frankfurt





Cauta pe site

Ultimele discutii din cluburi
masini
scris de paraschivrazvan pe 26-02-2024
Semnalizare secventiala
scris de spionul pe 03-03-2022
Geamuri aburite
scris de paraschivrazvan pe 21-11-2020
defectiune
scris de andad_68 pe 24-03-2018
pareri... dspre golf 5
scris de costacara pe 28-02-2018

vezi toate discutiile

Un nou TechArt Magnum la Frankfurt

Scris de green pe 31-07-2007




techart magnum 1Casa de design TechArt este notorie in special pentru modelul Magnum, care s-a vandut pana acum in 500 de exemplare. In septembrie, TechArt va dezvalui la Salonul Auto de la Frankfurt un nou Magnum, bazat pe ultima generatie a SUV-ului Porsche Cayenne.

Asemeni predecesorului sau, noul TechArt Magnum se distinge printr-un pachet unic de elemente aerodinamice, potrivit tuturor versiunilor Cayenne. Toate componentele sunt construite din plastic PUR-RIM foarte rezistent.

Barele curbate TechArt adauga 8 cm la latimea SUV-ului Cayenne, iar panourile asigura o trecere fluida intre aripile voluminoase.

Spoilerele fata si spate au fost proiectate in asa fel incat sa corespunda vizual cu contururile pronuntate ale aripilor. Spoilerul fata socheaza prin prizele uriase de aer pentru radiatoare si frana. Patru faruri auxiliare maresc siguranta la volanul noului Magnum.

Spoilerul spate cu difuzor integrat reduce presiunea pe puntea spate, cuprinzand si sistemul de esapament ultra-sportiv din otel inoxidabil, cu doua evacuari din crom, de o parte si de cealalta.

techart magnum 2Caroseria a fost modificata, pentru a fi compatibila cu noile faruri si stopuri, precum si pentru a face posibila insertia a doua evacuari de aer ce mentin o temperatura echilibrata a motorului.

Noul Magnum are de asemenea jante si anvelope facute la comanda, in mai multe versiuni: cele mai mari sunt jantele din aliaj de 10,5Jx22 toli in fata si 11,5Jx22 toli in spate. In completare, TechArt a ales anvelopele ContiCrossContact UHP cu dimensiunile 295/30 ZR 22 pentru fata si 335/25 ZR 22 pentru spate, optime pentru o viteza maxima de 300 km/h.

Aceste anvelope califica noul Magnum ca mandrul posesor al unui motor Cayenne Turbo modificat, care se afla inca in dezvoltare si care, odata definitivat, va produce pana la 620 CP.

Suspensia initiala a versiunii Cayenne Turbo a fost modificata de TechArt astfel incat garda la sol sa fie cu 30 mm mai mica. Spatiul de ajustare a inaltimii de la cea mai mica garda la sol (pentru incarcare) la cea mai mare (pentru trasee offroad) masoara in total 110 mm.


Intra in comunitatea 1tuning de pe Facebook




3 comentarii. Posteaza un comentariu

 
28-05-2008 01:39 de jumper

am vazut unu la fel in orash..arata prea tare..

 
12-04-2008 09:55 de Anonim

vreu sa comand si eu jante magnum

 
10-02-2008 15:51 de zakimarius

Din ce clasa face parte la liniile si formele pe care le are cam greu iti dai seama EXCEPTIE -interiot superb......

Doar utilizatorii inregistrati pot comenta. Login sau Inregistreaza-te.



Tu ce masina ai? Vrei sa apara si masina ta pe 1tuning.ro? Fa-i profilul acum! Castiga premii si discount-uri!

Membri 1tuning.ro

Membri: Cauta membru | Top membri

Masini:  Cauta masina | Top masini | Nr.1

Puncte: Informatii | Reduceri si premii

Statistici 1tuning.ro

143 vizitatori si 0 membri sunt acum online:

Parteneri:

Baterii auto la domiciliu

Copyright 1tuning.ro by HTD

Despre noi | Conditii utilizare

Parteneri | Publicitate

Contacteaza-ne!