Nu esti logat!

Login | Nu ai cont? Creeaza cont nou
Garajul meuMasiniTuningCluburiPozeVideo
Esti in pagina: 1tuning.ro > Cluburi > Dacia > Discutii > Modificari asupra motorului de Dacia





Cauta pe site

Ultimele discutii din cluburi
masini
scris de paraschivrazvan pe 26-02-2024
Semnalizare secventiala
scris de spionul pe 03-03-2022
Geamuri aburite
scris de paraschivrazvan pe 21-11-2020
defectiune
scris de andad_68 pe 24-03-2018
pareri... dspre golf 5
scris de costacara pe 28-02-2018

vezi toate discutiile

  • Dacia
  • Nu esti membru
    in acest club!


    Ti se potriveste acest club si vrei sa faci parte din el? Nimic mai simplu!



  • Membri (457)
  • Ultimii membri inscrisi:
      senco
    1 mar 2011, 17:12
      adi_popick
    21 feb 2011, 20:30
      daan
    21 feb 2011, 16:15
    vezi toti membrii


  • Discutii
  • Alte cluburi


  •   Pagina: 1 2 3 inapoi  

    AdrianRedman

    Fanatic
    499 puncte

    Re: Modificari asupra motorului de Dacia

    scris pe 5 oct 2010 10:58 de AdrianRedman



    curiozitate...de ce vrei racire la ulei??? ai turbo pe ea? nu vad rostul:-??


    Nu trebuie sa ai neaparat turbo pentru a-ti instala un sistem de racire a uleiului.Desii arhitectura motorului permite o racire "in parametrii" am constatat ca cu cat este uleilul mai rece, mai vascos presiunea este foarte mare iar ungerea se face mult mai bine.
    Am incercat pentru cateva zile o modina de ulei directa si un radiator de ulei de oltcit, pot sa spun ca exista o diferenta.Se simte cu trage mai bine si cum presiunea este mai mare.Problema este ca atunci cand este mai rece(cum este in perioada asta) nu este nevoie de o racire a uleilului.Poate sa fie o varianta doar pentru perioada calda, de vara.De aceea m-am gandit la o modina care sa aiba un termostat, care sa permita uleiului sa intre in radiator doar dupa ce trece de bariera de 90 de grade, cand odata cu incalzirea lui, devine mai putin vascos si scade presiunea.Am facut rost de o modina termostatata de R5 GTT, dar din cauza spatiului insuficient, nu am instalat-o.Am dat-o unui prieten sa o instaleze pe masina lui(fosta Dacie WRC)De asemenea este mai mult decat necesara si o pompa de ulei cu lobi( tot R5 GTT) care sa asigure un debit mai mare.

    DSCF3365.JPG (854.86 KB)


    Editat de AdrianRedman pe 5 oct 2010 11:02
    sus
      Pagina: 1 2 3 inapoi  



    Tu ce masina ai? Vrei sa apara si masina ta pe 1tuning.ro? Fa-i profilul acum! Castiga premii si discount-uri!

    Membri 1tuning.ro

    Membri: Cauta membru | Top membri

    Masini:  Cauta masina | Top masini | Nr.1

    Puncte: Informatii | Reduceri si premii

    Statistici 1tuning.ro

    105 vizitatori si 0 membri sunt acum online:

    Parteneri:

    Baterii auto la domiciliu

    Copyright 1tuning.ro by HTD

    Despre noi | Conditii utilizare

    Parteneri | Publicitate

    Contacteaza-ne!