|
Garajul meuMasiniTuningCluburiPozeVideo |
Esti in pagina: 1tuning.ro > Tuning > Informatii tuning > Body-kits: spoilere, praguri, bare si tot ce tine de estetica masinii |
|
Cauta pe site
Ultimele discutii din cluburi
Panou relee-sigurante
scris de StefFlav2009 pe 07-09-2024
masiniscris de paraschivrazvan pe 26-02-2024
Semnalizare secventialascris de spionul pe 03-03-2022
Geamuri aburitescris de paraschivrazvan pe 21-11-2020
defectiunescris de andad_68 pe 24-03-2018
vezi toate discutiile |
||
Body-kits: spoilere, praguri, bare si tot ce tine de estetica masiniiScris de 1tuning pe 16-10-2007
Tags: tuning exterior, tips&tricks
Atunci cand alegi un body kit e o ocazie buna pentru a-ti revopsi masina, pentru ca e aproape imposibil sa gasesti un kit de exact aceeasi culoare cu caroseria, mai ales ca aceasta probabil s-a decolorat putin in timp. Inainte de a te apuca de montarea componentelor, citeste bine instructiunile si ordinea montarii, ar fi pacat sa ramai in final cu o componenta pentru care trebuie sa demontezi tot restul pentru ca de fapt se aplica prima. Cel mai bun loc de unde poti lua un body kit personalizat pentru masina ta este un service autorizat, care ofera produse de calitate si personal priceput. Kiturile standard nu vor avea acelasi efect, pentru ca rezultatul final va fi vizibil carpit cu elemente "din alt film". De aceea, orice economie facuta cand e vorba de calitate e o pierdere de bani. Un kit bun si cu adevarat potrivit masinii tale va costa mai mult, insa cu siguranta va merita toti banii. Inainte de montare insira toate elementele si asigura-te ca nu lipseste niciunul, tine-le in dreptul zonelor pentru care sunt destinate, fa-ti o idee generala. Oricat de tentant e sa vopsesti componentele separat, inainte de a le monta, nu face asta. Ideal e sa vopsesti masina integral dupa ce ai montat totul, pentru mai multa uniformitate. Acopera gaurile de suruburi si alte mici imperfectiuni cu garnituri de calitate, pentru o finisare perfecta. Daca iti cumperi un body kit, ofera atentie maxima calitatii materialelor, pentru ca sunt expuse la zgarieturi si factori abrazivi in trafic sau in parcari. Panourile din fibra de carbon reduc greutatea componentelor, oferind in acelasi timp rigiditate. Pragurile laterale pot imbunatati viteza de virare, insa un kit prost montat sau din materiale slabe va fi expus zgarieturilor pe teren accidentat si poate afecta negativ racirea motorului. Dupa montarea unui kit, verifica temperatura pentru a te asigura ca nu se incinge prea tare motorul. Daca tai gauri pentru evacuare, lasa cel putin 3 cm in plus fata de cat ai nevoie. Pentru cele mai bune rezultate, fa-ti timp sa masori cu exactitate distantele. Lipeste banda adeziva pe ambele parti ale barei din spate si da gauri cu bormasina in jurul zonei dorite. Cauta bomfaierul cu cei mai mici dinti posibili si taie dinspre exterior spre interior. Altfel marginile vor arata ciopartite si taietura nu va fi fina. Apoi slefuieste partea taiata. Kiturile cer de obicei o suspensie mai rigida, pentru a mentine aderenta pe teren, ceea ce e un dezavantaj pentru ca poate afecta manevrabilitatea masinii in conditii de trafic urban. Intra in comunitatea 1tuning de pe Facebook 1 comentarii. Posteaza un comentariu
Doar utilizatorii inregistrati pot comenta. Login sau Inregistreaza-te. |
||
|
|