Nu esti logat!

Login | Nu ai cont? Creeaza cont nou
Garajul meuMasiniTuningCluburiPozeVideo
Esti in pagina: 1tuning.ro > Tuning > Masini de colectie > Primul SLR din istorie. Mercedes-Benz 300 SLR Roadster (1955)





Cauta pe site

Ultimele discutii din cluburi
masini
scris de paraschivrazvan pe 26-02-2024
Semnalizare secventiala
scris de spionul pe 03-03-2022
Geamuri aburite
scris de paraschivrazvan pe 21-11-2020
defectiune
scris de andad_68 pe 24-03-2018
pareri... dspre golf 5
scris de costacara pe 28-02-2018

vezi toate discutiile

Primul SLR din istorie. Mercedes-Benz 300 SLR Roadster (1955)

Scris de 1tuning pe 23-04-2010




Fara descriere
Mercedes-Benz 300 SLR a fost o pata de culoare a nemtilor din Stuttgart in istoria curselor auto. Mare parte din tehnologia acestei masini se bazeaza pe cea folosita in cursele de Grand Prix, totul fiind pus intr-o tinuta "road racer".

Aparuta pe piata in 1955, 300 SLR a consemnat mai multe victorii de-a lungul timpului, fapt pentru care printre cele mai cunoscute automobile din istorie. Fara descriere
Gandit initial pentru anul 1954, an in care Mercedes chiar l-a inscris in cursa de la Le Mans, SLR a dovedit in scurt timp ca inca nu e pregatit. In final, in toamna lu 1954, un prototip a fost testat pe circuitul de la Monza. Avand o greutate de doar 860 de kilograme si un aspect de "valiza" dupa cum spuneau specialistii vremii, roadster-ul a scos timpi uluitori.

Motorul de 2982 cmc in 8 cilindrii era cea mai puternica versiune a lui W196R, livrand 296 cai putere la 7400 rpm. In final, marimea rezervorului, detaliile aerodinamice si viteza de rotatie a motorului au fost optimizate pentru trecerea de la un circuit de sprint cum era cel de la Nurburgring la cel de maraton de la Le Mans.

Fara descriere
Cu doua blocuri motoare si cu cate unitati de combustie pentru fiecare fiecare, cu un sasiu construit integral din aluminiu si nu din otel ca cel de pe W196R, SLR a surprins pe toat alumea in momentul in care a reusit sa parcurga 9800 km virtuali pe un dyno tester singura interventie a mecanicilor fiind schimbarea segmentilor la 5945 de kilometrii.

Inovatiile nu s-au oprit insa aici. SLR functiona cu un amestec de combustibil obtinut din 75% benzina, 15% metanol si 10% benzen.

Intra in comunitatea 1tuning de pe Facebook




8 comentarii. Posteaza un comentariu

 
21-06-2011 23:26 de focusbogdan93gab

multa stima...

 
19-11-2010 19:46 de alexandru_25

respect ma people

 
15-11-2010 18:10 de Robert

vreau si eu una...cotet pentru catea:)))

 
04-08-2010 22:27 de ovy

fara cuvinte!

 
05-05-2010 13:31 de Anonim

calumea masina

 
24-04-2010 18:52 de motoras

respect

 
24-04-2010 18:48 de lucy_________

foarte tare frate asa da

 
23-04-2010 18:02 de licurici87

foarte tare masina, nu tu electronica nu tu siguranta, nimic, doar mecanica si putere bruta. o masina de colectie.

Doar utilizatorii inregistrati pot comenta. Login sau Inregistreaza-te.



Tu ce masina ai? Vrei sa apara si masina ta pe 1tuning.ro? Fa-i profilul acum! Castiga premii si discount-uri!

Membri 1tuning.ro

Membri: Cauta membru | Top membri

Masini:  Cauta masina | Top masini | Nr.1

Puncte: Informatii | Reduceri si premii

Statistici 1tuning.ro

152 vizitatori si 0 membri sunt acum online:

Parteneri:

Baterii auto la domiciliu

Copyright 1tuning.ro by HTD

Despre noi | Conditii utilizare

Parteneri | Publicitate

Contacteaza-ne!