Nu esti logat!

Login | Nu ai cont? Creeaza cont nou
Garajul meuMasiniTuningCluburiPozeVideo
Esti in pagina: 1tuning.ro > Tuning > Masini de colectie > Top 10 masini americane de legenda





Cauta pe site

Ultimele discutii din cluburi
masini
scris de paraschivrazvan pe 26-02-2024
Semnalizare secventiala
scris de spionul pe 03-03-2022
Geamuri aburite
scris de paraschivrazvan pe 21-11-2020
defectiune
scris de andad_68 pe 24-03-2018
pareri... dspre golf 5
scris de costacara pe 28-02-2018

vezi toate discutiile

Top 10 masini americane de legenda

Scris de 1tuning pe 30-03-2015




vintage cars
Unele dintre aceste marci/modele si-au vazut sfarsitul odata cu o criza financiara ori cu cel de Al Doilea Razboi Mondial.

10. DeSoto Coupe

DeSoto este divizia celor de la Chrysler. Logo-ul companiei era chipul exploratorului Hernando de Soto. Masina a fost produsa intre anii 1926 si 1961 in peste doua milioane de exemplare. In fotografie se afla un model din anii 1939 ce are o motorizare in 6 pistoane ce oferea 93 de CP si o viteza maxima de 150 de km/h. In zilele noaste, costructorii de Hot-Rods prefera aceasta caroserie.

DeSoto Coupe
9. Hupmobile Skylark 4 Door Sedan

Hupp Mobile Company a fost infiintata de catre Robert Craig Hupp in 1908 si vindea atat vehicule pentru oras cat si vehicule pentru munci industriale. Acest model a fost ultimul model produs de catre aceasta companie. In timpul crizei, firma a intrat in faliment pentru ca ei doreau sa face masini de lux care aveau un cost de fabricatie destul de mare.

Hupmobile Skylark 4 Door Sedan
8. Studebaker Champion State Convertible

Compania Studebaker s-a infintat in anul 1852 si s-a desfintat in anul 1966. Au inceput ca si constructor de vagoane de minerit dupa care in 1902 au intat pe piata auto. Compania a avut sediul in Indiana si pe piata auto s-a ajutat de alte companii precum Galford sau EMF. Deabia in anul 1912 a realizat primul autovehicul facut integral de ei. In anul 1954, au fost nevoiti sa se uneasca cu Packard datorita unor probleme financiare. Asa s-a ajuns la numele de Packard-Studebaker Corporation.

Se pare ca nici asocierea cu Packard nu a reusit sa tina departe problemele financiare departe si incepand cu anul 1963 au inchis din fabrici. Pe data de 20 decembrie 1966 a fost scoas ultimul Studebaker vreodata.

Masina din imagine este un Champion Convertible in anii '50 care este a treia generatie a modelului Champion, care de-alungul timpului a fost folosita si prin filme.

Studebaker Champion State Convertible
7. Packard Custom Super Clipper Club Sedan

Packard este unul dintre cei mai vechi constructori de masini din lume. Aceasta companie vinde masini inca din 1899. Sediul firmei se afla in Detroid, inima industriei auto. Compania fabrica atat modele standard, cat si modele de lux care initial aveau motor cu un singur piston. Intre anii 1899 si 1903, Packard, construia in medie peste 400 de bucati anual. Dupe ce compania s-a industrializat, Packard a devenit cel mai mare producator de automobile din lume. In anul 1954 s-a unit cu Studebaker; iar in anul 1959 compania a dat faliment. Modelul ilustrat arata eleganta stilului anilor '40.

Packard Custom Super Clipper Club Sedan
6. Nash Ambassador Custom

Compania Nash Motors a fost infiintata in anul 1916 de catre Charles W. Nash, fostul presedinte al concernului General Motors. Charles a ramas in istorie ca fiind un un producator auto cu multa viziune. Spre exemplu, Nash a fost printre primele brand-uri care a fabricat tractiunea 4x4 sau incalzire si ventilatie in masina sau cu centuri de siguranta. Din 1938, Nash a ajuns sa faca parte din grupul American Motors Corporation.

Modelul din poza este din anul 1932. Este modelul Ambassador care avea cutie automata si suspensie reglabila din interior.

Nash Ambassador Custom
5. LaSalle Opera Coupe

LaSalle a fost o divizie a celor de la General Motors pentru a acoperi si un anumit segment de piata, adica segmentul premium, pe langa marci precum Cadillac. Dupa cum am mai spus, numele companiei vine de la un explorator si tot aceasta companie a ajuns pe locul doi, dupa Cadillac la capitolul pret. Topul era completat de Buick, Marquette, Viking, Oldsmobile, Oakland, Pontiac, Chevrolet. Modelul din imagine este un LaSalle Series 50 Coupe din anii '30 care avea sub capota un V8 de 5.300 de cmc.

LaSalle Opera Coupe
4. Hudson Commodore Eight Sedan

Compania poarta numele lui Joseph L. Hudson, un afacerist din domeniul vanzarilor, care, impreuna cu alti 7 personalitati au creeat aceasta firma care isi propunea propunea sa vanda autoturisme ieftine, undeva sub 1000 de dolari. Primul automobil sub sigla Hudson a iesit in data de 3 iulie 1909 care s-a bucurat de un succes imediat, fiind vandut in peste 4000 de exemplare. In ciuda problemelor, firma s-a reintors dupa o pauza de 3 ani, construind masini pana in anul 1957 cand a dat faliment. Dupa razboi, modelul din imagine a fost foarte apreciat si vandut care avea un motor V8 si avea 3 versiuni de caroserie: coupe, sedan si cabriolet.

Hudson Commodore Eight Sedan
3. Duesenberg SJ Meteor Mormon Special

Duesenberg Automobile & Motors Company a fost un brand de limuzine cu sediul in statul Iowa. A fost infiintata de catre fratii germani August si Frederick Duesenberg in 1913. Scopul initial al firmei era de a construi masini sport, insa au realizat ca ar putea creste producand masini bune, luxoase si scumpe. Toate masinile erau realizate in intregime manual si erau considereate, la acea perioada ca fiind cele mai bune autoturisme din lume. Ca si alte firme, Duesenberg a fost cumparata de catre Cord, iar in 1937 a intrat in faliment. Pe langa doua serii de limuzine (seria A si seria J), compania a mai produs si masini extrem de rapide. Aici vorbim despre SJ Meteor Mormon Special care a fost proiectat pentru a dobora recordurile mondiale din acea perioada. Modelul avea un motor de 750 de CP si o viteza maxima de 275 km/h, cu care pilotul Ab Jenkins a reusit sa doboare recordul mondial. Un alt record doborat este cel din anul 1990 in care masina a reusit sa mearga 24 de ore cu o viteza medie de 259 de km/h. Masina fiind de asemenea condusa de catre pilotul Ab Jenkins.

Duesenberg SJ Meteor Mormon Special
2. Cord 812 Sportsman Convertible

Compania Cord a avut sediul in Indiana si a luat nastere dupa ce E.L. Cord a cumparat Auburn. Masinile Cord erau de fapt modelele celor de la Auburn, dar sub sigla Cord si cateva modificari minore, dar sa nu ii criticam pentru ca sub brand-ul Cord au iesit si masini speciale precum seriile 810 sau 812. Seria 812 a avut multe inovatii pentru perioada aceea: tractiune fata, suspensie independenta, faruri escamotabile, motor supra-alimentat.

Acest model a fost lansat cu ocazia Salonului Auto de la New York ai avea un motor de 4.739 de cmc, V8 si 125 de CP; transmisie semi-automata in 4 rapoarte. Comenzile pentru acest model erau cu miile, dar compania Cord a reusit sa livreze doar 1174 de unitati sub diferite forme de caroserie, cum ar fi decapotabila, sedan sau coupe. Se pare ca aceste modele au ajuns pana si in Romania.

Cord 812 Sportsman Convertible
1. Auburn 851 Boattail Roadster

Compania Auburn Automobile s-a dezvoltat sin firma Eckhart Carriage care construia trasuri. Numele companiei coincide cu localitatea in care se fabricau masinile, Auburn, Indiana. Firma s-a infiintat in anul 1874 atunci cand cei doi fii ai lui Charles Eckhart, Frank si Morris au inceput sa experimenteze transportul cu vehicule propulsate cu ajuorul aburului si ulterior cu motoare termice. Dupa Primul Razboi Mondial, cei doi frati au vandut firma unor investitori din Chicago, dupa care a fost cumparata de catre Cord. Succesul major pentru compania Auburn a fost atunci cand pe langa Auburn a mai lucrat si Cord si Duesenberg. Din pacate, in 1937, Auburn a intrat in faliment.

Auburn 851 Boattail Roadster


Intra in comunitatea 1tuning de pe Facebook




1 comentarii. Posteaza un comentariu

 
02-04-2015 15:08 de magneticseo

8. Studebaker Champion State Convertible cea mai tare!!

Doar utilizatorii inregistrati pot comenta. Login sau Inregistreaza-te.



Tu ce masina ai? Vrei sa apara si masina ta pe 1tuning.ro? Fa-i profilul acum! Castiga premii si discount-uri!

Membri 1tuning.ro

Membri: Cauta membru | Top membri

Masini:  Cauta masina | Top masini | Nr.1

Puncte: Informatii | Reduceri si premii

Statistici 1tuning.ro

66 vizitatori si 0 membri sunt acum online:

Parteneri:

Baterii auto la domiciliu

Copyright 1tuning.ro by HTD

Despre noi | Conditii utilizare

Parteneri | Publicitate

Contacteaza-ne!