|
Garajul meuMasiniTuningCluburiPozeVideo |
Esti in pagina: 1tuning.ro > Tuning > Noutati tuning-racing > A3 TDI Clubsport Quattro – hatchback-ul devine hot-hatch |
|
Cauta pe site
Ultimele discutii din cluburi
Panou relee-sigurante
scris de StefFlav2009 pe 07-09-2024
masiniscris de paraschivrazvan pe 26-02-2024
Semnalizare secventialascris de spionul pe 03-03-2022
Geamuri aburitescris de paraschivrazvan pe 21-11-2020
defectiunescris de andad_68 pe 24-03-2018
vezi toate discutiile |
||||||||||||
A3 TDI Clubsport Quattro – hatchback-ul devine hot-hatchScris de 1tuning pe 19-05-2008
Un motor care a făcut deja furori pe la saloanele auto, dieselul preluat de la maşina de curse Audi R10, câştigătoare a competiţiei Le Mans, echipează un nou concept al mărcii din Ingolstadt: A3 TDI Clubsport Quattro, ce va fi prezentat în premieră în cadrul Lake Worther Tour din Austria. Viziteaza galeria pentru mai multe imagini cu conceptul A3 TDI Clubsport Quattro Conceptul este bazat pe modelul hatchback A3 şi ar putea reprezenta începutul unei noi serii hot-hatch. A3 TDI Clubsport Quattro nu este pur şi simplu un A3 tunat, ci un model aproape nou, bazat pe tehnologii avansate atât în privinţa performanţelor motorului cât a elementelor de aerodinamică. Motorul diesel common-rail dezvoltă o putere maximă de 224 de cai şi un cuplu motor de 450 Nm, fiind ataşat la o cutie automată cu şase trepte ce transmite puterea către ambele punţi, prin sistemul de transmisie integrală Audi Quattro. Sprintul de la 0 la 100 km-h se realizează în 6,6 secunde iar viteza maximă ajunge la 240 km/h. Dieselul menţine un consum de numai 10 litri la suta de kilometri şi un nivel de emisii conform cu norma Euro 6, ce va intra în vigoare începând din 2014. Accelerarea rapidă este permisă de cele două turbine, iar puterea pe care o poate genera un diesel la turaţii mici (maxim 1.750 de rotaţii pe minut) constituie un avantaj în plus. Sistemul de frânare cu discuri ceramice şi etriere cu şase pistoane asigură un control optim, împreună cu sistemul Audi de control al maşinii ce permite gestiunea acceleraţiei, a evacuării, servodirecţiei şi suspensiei magnetice. Exteriorul atrage atenţia prin agresivitatea spoilerului faţă cu prize uriaşe de aer incluse, grila supradimensionată, aripile robuste, jantele din aliaj de 20 de ţoli cu pneuri de 265/30 R20, eleronul în stil DTM amplasat în continuarea acoperişului şi deflectorul ce incorporează ţevi duble de eşapament cromate. Producătorul a creat un interior la fel de sportiv ca exteriorul, cu scaune în formă de scoică, volan sportiv şi aluminiu folosit pentru elemente ca schimbătorul, pedalierul şi portierele. Deşi cei de la Audi au declarat că A3 TDI Clubsport Quattro este numai o maşină de show, nu este exclus ca ea să se materializeze într-o serie viitoare, ţinând cont de faptul că până şi irepetabilul TT Clubsport Concept s-a afişatt în versiunea de producţie. Intra in comunitatea 1tuning de pe Facebook 7 comentarii. Posteaza un comentariu
Doar utilizatorii inregistrati pot comenta. Login sau Inregistreaza-te. |
||||||||||||
|
|