Nu esti logat!

Login | Nu ai cont? Creeaza cont nou
Garajul meuMasiniTuningCluburiPozeVideo
Esti in pagina: 1tuning.ro > Tuning > Tuning sub lupa ( studii de caz ) > Acustica de LUX





Cauta pe site

Ultimele discutii din cluburi
masini
scris de paraschivrazvan pe 26-02-2024
Semnalizare secventiala
scris de spionul pe 03-03-2022
Geamuri aburite
scris de paraschivrazvan pe 21-11-2020
defectiune
scris de andad_68 pe 24-03-2018
pareri... dspre golf 5
scris de costacara pe 28-02-2018

vezi toate discutiile

Acustica de LUX

Scris de green pe 15-03-2007




luxacustica1Vă prezentăm un exemplar tunat pe partea audio cu pricepere şi profesionalism – o Honda Civic pe care cei de la Acustica Lux şi-au exercitat măiestria după cum urmează.

Sub capotă a fost plasat un acumulator deep-cycle Kinetik HC 1400 de 60 de Amperi/oră şi 1500 Amperi curent în scurt. Prin două socluri de siguranţe ANL (80 şi 130A) pleacă două cabluri de 2 AWG spre amplificatoarele din portbagaj. Alte două trasee de 2 AWG, pentru masă, pleacă de sub capotă spre aceleaşi amplificatoare. Pentru alimentarea sistemului de iluminaţie, în maşină s-au folosit cabluri de 10 AWG, protejate şi ele. Un suport decupat în plexiglas şi iluminat discret întregeşte tabloul general pe partea de borne, siguranţă şi acumulator. În portbagaj găsim două amplificatoare Infinity din seria Reference, un 5761A pentru sistemele Kappa pe 3 căi şi un 611A pentru subwooferul de 12 ţoli, model Kappa 122.7w. În completare, două condensatoare Monitor de 1Farad cu toleranţă foarte mică.

Cât despre partea de semnal, aceasta reprezintă piesa de rezistenţă a maşinii. Sursa este o unitate Becker Cascade, de o calitate superioară audio, cu navigaţie SD card pe care sunt 37 de ţări europene, inclusiv România, şi un Bluetooth cu comandă vocală, capabil să reproducă toate funcţiile telefonului, fără însă a folosi comenzile acestuia.
luxacustica2O ieşire de nivel mic trece printr-un procesor Alto Drive 20, mai apoi printr-un Alto Sub 16 şi în sfârşit în amplificatorul de joase. Pe partea cealaltă, două ieşiri de difuzoare din HU sunt folosite de un crossover digital Alto UCS Pro prin intermediul unei interfaţe de adaptare, Alto UI2. Atunci când laptopul cu softul de control nu este la îndemână, o comandă alternativă pentru UCS Pro este o unitate auxiliară plasată în bord, anume un RM2.

Toate difuzoarele din maşină sunt amplificate şi controlate activ în timp real, întreaga maşină fiind antifonată, de la plafon la podea şi de la uşi la portbagaj. Pe plan estetic, tuningul constă în fibra de sticlă din care sunt realizate panourile uşilor, suporţii amplificatoarelor şi incinta subwooferului, cât şi în finisajul prin vopsire şi instalaţia de iluminare prezentă în toată maşina (difuzoare faţă, panouri, amplificatoare, subwoofer, procesoare).

Intra in comunitatea 1tuning de pe Facebook




6 comentarii. Posteaza un comentariu

 
18-03-2010 01:45 de Anonim

urat lucru pacat de scule si bani bagati macar ceva din fibra gen pimp my ride ai facut cocalarime

 
09-03-2009 22:44 de bayetas

din partea mea tot respectul pru munca depusa

 
08-02-2009 16:24 de Anonim

E VARZA SA IMI BAG PULA

 
26-11-2008 14:46 de ady1772003

SUPR...daca stai la semafor iti vibreaza si tabla ta de pe masina si nu stii de ce :))

 
14-05-2008 23:41 de danut

beton masina

 
15-12-2007 23:00 de Anonim

e frumoasa

Doar utilizatorii inregistrati pot comenta. Login sau Inregistreaza-te.



Tu ce masina ai? Vrei sa apara si masina ta pe 1tuning.ro? Fa-i profilul acum! Castiga premii si discount-uri!

Membri 1tuning.ro

Membri: Cauta membru | Top membri

Masini:  Cauta masina | Top masini | Nr.1

Puncte: Informatii | Reduceri si premii

Statistici 1tuning.ro

134 vizitatori si 0 membri sunt acum online:

Parteneri:

Baterii auto la domiciliu

Copyright 1tuning.ro by HTD

Despre noi | Conditii utilizare

Parteneri | Publicitate

Contacteaza-ne!