|
Garajul meuMasiniTuningCluburiPozeVideo |
Esti in pagina: 1tuning.ro > Tuning > Tuning sub lupa |
|
Cauta pe site
Ultimele discutii din cluburi
Panou relee-sigurante
scris de StefFlav2009 pe 07-09-2024
masiniscris de paraschivrazvan pe 26-02-2024
Semnalizare secventialascris de spionul pe 03-03-2022
Geamuri aburitescris de paraschivrazvan pe 21-11-2020
defectiunescris de andad_68 pe 24-03-2018
vezi toate discutiile |
||||||||||
Rieger vs. Opel Astra GTCScris de green pe 14-02-2007
Sã începem cu spoiler-ul faţã, care a suferit modificãri serioase la capitolul personalitate. Nu ştiu dacã lama agresivã îmbunãtãţeşte aerodinamica, dar cu siguranţã aratã mult mai bine. De asemenea, nu puteau lipsi pleoapele şi sticker-ul din partea superioarã a parbrizului pentru exact acel plus de sportivitate de care era nevoie. Diferenţele sunt subtile, dar de efect, exact aşa cum trebuie sã fie un tuning de calitate. Pragurile sunt absolut geniale. Design-ul lor copiazã perfect linia caroseriei plusând, însã, prin liniile rotunjite şi gura de aerisire a frânelor spate. Cei de la Rieger nu s-au gândit prea mult şi i-au fãcut vânt la gunoi spoiler-ului spate original pentru a-l înlocui cu unul ce evocã sportivitate şi dinamism. Golurile acoperite cu plasã controleazã curgerea aerului în timpul mersului şi se îmbinã plãcut cu cele patru ţevi de eşapament. Sunt de apreciat jantele cromate cu 10 spiţe, bine alese, şi micul eleron superior care contribuie cu succes la tema sportivã a maşinii. Per total, avem de a face un kit bine gândit, pe care orice posesor de Astra GTC ar trebui sã-l ia în considerare, mai ales dacã nu s-a zgârcit la motorizare şi este mândrul posesor al unui motor de 2.0 litri şi 200 CP. Intra in comunitatea 1tuning de pe Facebook 6 comentarii. Posteaza un comentariu
Doar utilizatorii inregistrati pot comenta. Login sau Inregistreaza-te. |
||||||||||
|
|