|
Garajul meuMasiniTuningCluburiPozeVideo |
Esti in pagina: 1tuning.ro > Tuning > Tuning sub lupa |
|
Cauta pe site
Ultimele discutii din cluburi
Panou relee-sigurante
scris de StefFlav2009 pe 07-09-2024
masiniscris de paraschivrazvan pe 26-02-2024
Semnalizare secventialascris de spionul pe 03-03-2022
Geamuri aburitescris de paraschivrazvan pe 21-11-2020
defectiunescris de andad_68 pe 24-03-2018
vezi toate discutiile |
||||||
Un nou TechArt Magnum la FrankfurtScris de green pe 31-07-2007
Asemeni predecesorului sau, noul TechArt Magnum se distinge printr-un pachet unic de elemente aerodinamice, potrivit tuturor versiunilor Cayenne. Toate componentele sunt construite din plastic PUR-RIM foarte rezistent. Barele curbate TechArt adauga 8 cm la latimea SUV-ului Cayenne, iar panourile asigura o trecere fluida intre aripile voluminoase. Spoilerele fata si spate au fost proiectate in asa fel incat sa corespunda vizual cu contururile pronuntate ale aripilor. Spoilerul fata socheaza prin prizele uriase de aer pentru radiatoare si frana. Patru faruri auxiliare maresc siguranta la volanul noului Magnum. Spoilerul spate cu difuzor integrat reduce presiunea pe puntea spate, cuprinzand si sistemul de esapament ultra-sportiv din otel inoxidabil, cu doua evacuari din crom, de o parte si de cealalta. Caroseria a fost modificata, pentru a fi compatibila cu noile faruri si stopuri, precum si pentru a face posibila insertia a doua evacuari de aer ce mentin o temperatura echilibrata a motorului. Noul Magnum are de asemenea jante si anvelope facute la comanda, in mai multe versiuni: cele mai mari sunt jantele din aliaj de 10,5Jx22 toli in fata si 11,5Jx22 toli in spate. In completare, TechArt a ales anvelopele ContiCrossContact UHP cu dimensiunile 295/30 ZR 22 pentru fata si 335/25 ZR 22 pentru spate, optime pentru o viteza maxima de 300 km/h. Aceste anvelope califica noul Magnum ca mandrul posesor al unui motor Cayenne Turbo modificat, care se afla inca in dezvoltare si care, odata definitivat, va produce pana la 620 CP. Suspensia initiala a versiunii Cayenne Turbo a fost modificata de TechArt astfel incat garda la sol sa fie cu 30 mm mai mica. Spatiul de ajustare a inaltimii de la cea mai mica garda la sol (pentru incarcare) la cea mai mare (pentru trasee offroad) masoara in total 110 mm. Intra in comunitatea 1tuning de pe Facebook 3 comentarii. Posteaza un comentariu
Doar utilizatorii inregistrati pot comenta. Login sau Inregistreaza-te. |
||||||
|
|