VW Lupo + VR6 24v + VR6 24v = 500 de cai si un demaraj ce trezeste mortii
Un croat pe nume Petar Biocic a realizat unul din cele mai "demente" proiecte de tuning, pornind de la un Volkswagen Lupo cu motor de 1,0 l si ajungand la o bestie de 500 de cai. Si spune ca este abia la jumatatea drumului, caci tinta croatului este de... 1000 de cai.
Pentru a fi capabila de asemenea cifre, masinuta a primit doua motoare VR6 de cate 2,8 l si 201 cai putere, preluate de la un Golf Mk2 si un SEAT Leon. Croatul insa nu s-a multumit cu totalul de 402 cai, astfel ca a modificat propulsoarele pentru a "rotunji" la 500. In plus, si-a construit propriul sistem de tractiune integrala.
Pentru a inghesui cele doua motoare sub caroserie, croatul a scapat de bancheta din spate si a inlocuit scaunele din fata cu unele sportive. De asemenea, au urmat cateva masuri de siguranta: ranforsari ale sasiului si caroseriei, instalarea unei custi de protectie si frane Porsche.
Vitezomanul nu se multumeste insa cu atat: marea sa ambitie este un kit biturbo HGP, care ar dubla puterea masinutei. Un Lupo de 1.000 de cai ar fi intr-adevar ceva...
Pana atunci, deschideti boxele si minunati-va:
Mai multe imagini in galeria foto
Puteti urmari aici povestea completa a acestui Lupo, direct de la sursa.
Intra in comunitatea 1tuning de pe Facebook
47 comentarii. Posteaza un comentariu
|
04-07-2011 00:33 de Anonim
tare de tot.vis-a-vis de comparatii eu am iesit cu vw vento la o liniuta cu un clio 2009.ha ha ha,isi batea romanu masina cu picioarele de oftik
|
|
10-02-2011 18:02 de Anonim
Auziti mai fratilor...nu are rost sa comentati...si sa faceti diferenta intre VW si Renault...pt ca este o diferenta foarte mare...nici eu nu cred ca lupo este masina potrivita pentru un astfel de tuning dar...proprietarul face ce vrea ca doar...el baga bani in ea, nu o venit la fiecare sa va ceara bani...si dupa aceea sa va dati cu parerea...eu ii doresc doar bafta in continuare si mai spun...ca este generos dak ati aprecia efortul depus pt aceasta...pt ca sa construiesti asa ceva...este f mult de lucru...si eu cred ca el si-a ales lupo sal tuneze...pt ca stie mai bn ca oricine ce pot aceste masini: VW...iar dupa parerea mea...sunt cele mai bune masini din lume:)
|
|
05-01-2011 01:09 de Anonim
RENAULT RASUL LUMII MASINI DE FATALAI AI VAZUT TU SMECHERI IN RENAULT ,IN VW SUNT
|
|
05-01-2011 01:07 de Anonim
ce comparatii renault cu vw ,cand avea vw injectie renaultul sufla in jiglere nu mi as lua renault in viata mea e rasul pizdii
|
|
05-01-2011 01:05 de Anonim
ce comparatie renault cu vw ha ,ha ,aha cand avea vw injectie secventiala pe vr6 in 92 renaultul sufla in jiglere ,nu mi as lua renault in viata mea e risul pizdii
|
|
08-04-2010 14:22 de s6
Renault e cosciug pe roti la o viteza de peste 120km/h...vw este o masina extraordinara pentru clasa ei
|
|
28-03-2010 21:36 de Anonim
As vrea sa citesc macar o singura data ...parerea unuia care pune mana si modifica ceva la o masina!
bag de seama ca sunt numai parerile celor care se uita la poze si la ce cifre sunt scrise printre randuri!
pana nu ajungeti si voi la R.A.R. sa omologati o masina modificata cu mana voastra cred ca e cam timpuriu sa va expuneti parerea VIS A VIS DE CE AU REALIZAT ALTII INAINTEA VOASTRA!
|
|
09-01-2010 18:56 de AlexMecanicAuto
sunti tare curios unde a pus el 2 motoare vr6 +cuti de viteze iar cum le sincronizeaza pe amandoua ca am auzit ca le porneste pe rand iar spune ca masina are 1000 de kg am reparat golf 3 vr6 o gramada si abia se tin masinile alea daca nu sunt bine puse la punct
|
|
19-08-2009 01:41 de praf.cunoscatori
Baaaa:)))) ce lume senila. Unii dau tot felu de exemple si zic.. Domne !! CE reaq ...vw lupo...ce 2 motoare....ce w12...se cred " Veyron " MY Friend . Beyron are w16. Pacat ca dai exemple fara sa cunosti. Mai bine pastriati-va parerile pt acasa :)
|
|
18-08-2009 15:27 de Anonim
renault ar fi fost o masina buna daca avea motor,cutie de viteze, sistemul de tractiune 4x4 si caroseria de la Volkswagen :) ....dar asa e un kkt
|
|
27-05-2009 16:33 de carf1
Da frate,super...ce demaraj!! Pacat ca junghiurile mele nu fac asa ceva:))>
|
|
17-05-2009 10:09 de Anonim
dementiala!!!! da pakat k e lupo e prea mica masina.eu am un golf 3 sh imi papa la benzina o cisterna da am vr6 se aude urla din toata inima..da umblu k cisterna dupa mn.=)) :))
|
|
22-04-2009 12:19 de criminales
brava skynet apropo unde sunt cele 2 motoare cunoscatorilor de ww al 2 motor in porbagaj mororu de vr6 e imens frate imens singura compatibilitate e pe sasiu de wwgolf 3 disel ca sasiu si rezistenta sasiului atit probat si executat acest tuning pe lupo nu vad sa incapa atita monstru sub capota in primul rind transmisia diferentialul undes .......................alo mircea vb alt cineva
|
|
22-04-2009 12:10 de criminales
mai baieti sunt masini si masini si cine are bani isi face din dacie o nava, barca ,avion ce tot atita renault ww si alte marci consacrate are si renault masini bune tare care unii viseaza sa aiba asa ceva clio 1 v6 williams e masina de an 95 si ww passat vr6 sincro care e diferenta ???????????
passat greutate 1600 1800 kg max renault 1500kg max de raportul cp kg nu se gindeste nimeni???????
atitea discutii francezii fac brinza si nemtii sfaitzer aiure ???????
de la ww masini bune ?????????????? renault ????????????????
|
|
14-04-2009 21:06 de fuck renault
mey anonimule du-te-n plm q renault-ul tau twingo care arata de park s-ar fi asezat un elefant p el.masinile nemtesti si japoneze sunt cele my bune.francezii stiu doar sa faca branzeturi si vinuri =)):)):))
|
|
09-04-2009 18:55 de ale2xandru
demarajul se datoreaza in primul rand tractiunii integrale, daca avea tractiune pe fatza trebuia sa schimbe 2 seturi de cauciucuri pana sa se mishte. oricum e f grea, vazandu-se clar urmele pe sosea. oricum si la astia 500 de cai daca ii foloseste la maxim nu o sa o mai poata controla din cauza aerodinamicii f slaba.
|
|
09-04-2009 18:52 de ale2xandru
pe noul renaul megane este motorizare de 1.5 cu 138 de cai. binenteles ca pe alea facute in franta nu pe renault-ul de turcia sau loganul nostru care la 30000 de km i se strica caseta de directie si la care ABS-ul cica e la dotari obtionale pe cand la vw ABS-ul era in standard inca din '82. stati sa vedeti peste un an cum vin alea 10000 de loganuri de la nemti cand vad aia ca pe autostrada la 90 mashina fata si nu o mai poti controla.
|
|
07-04-2009 13:39 de Anonim
e rapida dar e cam urata si ce naspa pe o chichineatza de masinuta au pus astia 2 motoare si cred ac e o galagie in habitaclu de la motoru ala ,oricum e misto
|
|
02-04-2009 15:01 de dog99
wowwwwwwwwwwwwwwwww
|
|
02-04-2009 08:19 de gryg
renault=urina
vw=fabrica de masini
|
|
01-04-2009 14:49 de Alexandru_FTZ
inginerie pura.....restul....e cancan :))
|
|
01-04-2009 01:20 de ZooM_ZooM
masina exista si chiar are 2 motoare :) exista pe youtube 2 filmulete de cate 10 minute fiecare cu toata istoria,pana in prezent ! cautati si va minunati !
|
|
31-03-2009 23:39 de dj85mky
app pe linkul asta de pe 1tuning vezi poze sic u motorul 2
http://www.1tuning.ro/poze_tuning_masini/masini_tunate/volkswagen/lupo_twin_vr6_24v
|
|
31-03-2009 23:37 de dj85mky
prietene daca asculti in primul video o sa intelegic a sutn 2 motoare chiar daca pe cel din interior nu il vezi pe pornire se aude cum porneste 2 motoare apoi la aceleratie devin un singur zgomot f puterni
|
|
31-03-2009 22:44 de skynet
PS: halal articol, rusine
|
|
31-03-2009 22:44 de skynet
toata lumea a postat aici ca ce tare e dar nimeni nu s-a intrebat de cand un motor vr6 de 2.8 are 210 cp si unde sunt cele 2 motoare ca eu vad numai unul, a facut w12 ca la veyron?
|
|
31-03-2009 22:44 de skynet
toata lumea a postat aici ca ce tare e dar nimeni nu s-a intrebat de cand un motor vr6 de 2.8 are 210 cp si unde sunt cele 2 motoare ca eu vad numai unul, a facut w12 ca la veyron?
|
|
31-03-2009 21:20 de mario79
DOANMEEEE ce demaraj are, asta rupe tot, ce ferari, ce lamborghini ...........
|
|
31-03-2009 21:02 de bubulescu
daca ii pui aripi pun pariu ca isi ia zborul :))
|
|
31-03-2009 20:02 de cosminB
O investit ceva in masina aia, pare interesant, dar camera cu care filmeaza e de toata jena; macar de imprumuta de la cineva o camera cu care sa filmeze.
|
|
31-03-2009 19:55 de dj_cosmin_gamer
super masina [cea mai tare idee :))] !!! nu vreau sa stiu cum se aude in ea avand in vedere ca are motorul in habitaclu :)) !!!
[nu inteleg dc comparati VW cu Renault :-?... e inutil :))... se intelege superioritatea VW... degeaba atatea contraziceri :D] P.S.: no comment pentru acceleratie :O !!!
|
|
31-03-2009 19:41 de ideaman
mah ce sa zic..?
e tare masina dar nu prea imi place forma masinii..e o cutiutza,plm,dar dak are si stabilitate buna la cati cai are mai merge,dar in caz ca are doar putere si la o curba de 120de grade cu 90km/h se rastoarna,degeaba are puterea aia..e marfa masina bv lui..
|
|
31-03-2009 19:16 de BassQz
cea mai tare inventzie daka pot sa ii zik asa da suna cam ciudat 2 motoare da nu conteaza o iesit beton.Nu trebuie comparata k nici una asta ii unicata
|
|
31-03-2009 18:42 de Bou
Lucian ce spuneai u de Renault ca e buna?
eu pot sa te contrazic ca e cea mai proasta masina fabricata vreodata
|
|
31-03-2009 18:32 de fr3ddurst84
wow....as vrea ca matizu meu sa faca asa=))
|
|
31-03-2009 17:57 de lucian
scuze nu citisem tot....la faza cu renault.....cea mai buna masina e aia care o ai asta va zic eu.....si renault e buna stati linistiti.....ei sunt in formula1 si in lemans 24ore.....vw abia incearca sa se tina dupa pajero la paris dakar...bafta
|
|
31-03-2009 17:54 de Anonim
cum poti face comparatie intre renault si vw?! inseamna k ai condus numai dacia renault pana acum
|
|
31-03-2009 17:54 de lucian
ala e un vw parca....nu e renault in fine masina e demn de invidiat....oricum rupe multe masini care trec de 100de mii de euro in 2 felicitari proprietarului
|
|
31-03-2009 17:46 de chh
imi pare rau sa spun asta dar mai bn esti fan aro decat fan renault ;) nici daca ar fi ultima masina de pe pamant nu mas urca intr-un renault
|
|
31-03-2009 17:28 de sebysor
Nu conteaza ce marca e masina , de apreciat e rezultatul.Felicitari celui care a realizat-o.Cum spunea un coleg "SUPER TARE"
|
|
31-03-2009 17:00 de Anonim
Anonim singur motiv care il vad in spatele spuselor tale este probabil faptu ca esti fan infocat Renault ... :|.. ar fi fost mai usor da gandeste-te ca raportul de greutate la lupo e acum undeva la 50/50 .. ceea ce inseamna un avantaj imens in viraje.
|
|
31-03-2009 16:46 de soma
ff tare masina , cat despre u asta cu renault twingo lasate ca aleas facute din carton
|
|
31-03-2009 16:37 de Anonim
pacat ca e VW, sunt 100% sigur ca si cei de la Renault puteau realiza o asemenea "fantezie" pe un Renault Twingo cu sasiu SPORT, nu pe un tarci de Lupo care nici macar sasiul nu e prevazut pt asa ceva. Renault ar fi scos o putere mai mare dintr-un simplu motor de 2 litri :) Si ar fi iesit mult mai usor decat acel Lupo dopat; oribil... De invidiat insa demarajul cu care a plecat, multe masini de top si-ar dori asta. Tot respectul pentru munca depusa.
|
Doar utilizatorii inregistrati pot comenta. Login sau Inregistreaza-te.
|