Nu esti logat!

Login | Nu ai cont? Creeaza cont nou
Garajul meuMasiniTuningCluburiPozeVideo
Esti in pagina: 1tuning.ro > Cluburi > BURNOUT SYNDROM > Discutii > site mort de tot





Cauta pe site

Ultimele discutii din cluburi
masini
scris de paraschivrazvan pe 26-02-2024
Semnalizare secventiala
scris de spionul pe 03-03-2022
Geamuri aburite
scris de paraschivrazvan pe 21-11-2020
defectiune
scris de andad_68 pe 24-03-2018
pareri... dspre golf 5
scris de costacara pe 28-02-2018

vezi toate discutiile

  • BURNOUT SYNDROM
  • Nu esti membru
    in acest club!


    Ti se potriveste acest club si vrei sa faci parte din el? Nimic mai simplu!



  • Membri (419)
  • Ultimii membri inscrisi:
      roberto_exo
    8 oct 2015, 10:38
      mordock
    1 mai 2015, 16:15
      geoku_88
    4 oct 2013, 16:40
    vezi toti membrii


  • Discutii
  • Alte cluburi


  •   Pagina: 1 2 inapoi  

    AdrianRedman

    Fanatic
    499 puncte

    Re: site mort de tot

    scris pe 4 sep 2010 21:53 de AdrianRedman

    E .... SE PARE K DAK VREM SE POATE DISCUTA ... VREAU SA VA INTREB DACA STIE CINEVA S-AU POATE SA-MI DEA INFORMATII DESPRE MOTORUL TURBO PE BENZINA , DE FAPT DESPRE CUM SE POATE TRANSFORMA UN MOTOR ASPIRAT INTRUN-UL TURBO. O ANUMITA IDEE AM DAR VREAU SA TRANSFORM UN MOTOR BMW E36 2.5I ASPIRAT IN UNUL TURBO. ASTEPT RASPUNSURILE VOASTRE. MULTUMESC MULT.


    Pentru a transforma un motor aspirat normal in unul turbo-aspirat ai nevoie de nenumarate modificari in structura motorului, unele atat de complexe incat este mai usor sa se schimbe motorul cu totul, decat sa fie transformat in unul turbo.
    In primul rand ai nevoie de o decomprimare a motorului, presiunea suplimentara data de turbina o sa-ti distruga motorul, ai nevoie de pistoane forjate, ai nevoie de upgraduri la sistemele de racire si ungere, ai nevoie de admisii si evacuari modificare, de alte curbe de avans, alte modificari ale aprinderii, alti senzori pe motor, alte injectoare care sa faca fata debitului, alta rampa pentru injectoare.Ai nevoie de multi bani, mecanici buni, atelier bun.
    Mai e posibil ca dupa toate astea....motorul sa fie fiabil doar 2-3000 de km.
    Deci...sfatul meu..este ca sa cauti un motor turbo, de fabrica, pe care sa-l montezi, il omologhezi si ai rezolvat problema.
    sus
    utzi78bmw

    Pasionat
    71 puncte

    Re: site mort de tot

    scris pe 5 sep 2010 09:33 de utzi78bmw

    Da merci mult, am inteles k motorul de 1.8is de e36 ar avea totul pregatit ptr turbo, dar e mik si nu cred ca merita investitia k nu stiu cit de multi caluti poti scoate din el. astept sfaturi ptr un turbo.
    sus
    AdrianRedman

    Fanatic
    499 puncte

    Re: site mort de tot

    scris pe 5 sep 2010 10:30 de AdrianRedman

    Da merci mult, am inteles k motorul de 1.8is de e36 ar avea totul pregatit ptr turbo, dar e mik si nu cred ca merita investitia k nu stiu cit de multi caluti poti scoate din el. astept sfaturi ptr un turbo.


    Am reusit sa gasesc un link...folositor, zic eu:

    http://forum.4tuning.ro/123-masina-mea-bmw/61324-e30-sgm.html
    sus
    utzi78bmw

    Pasionat
    71 puncte

    Re: site mort de tot

    scris pe 5 sep 2010 13:34 de utzi78bmw

    Merci mult, e de studiat mult ptr un motor turbo, poate pina in primavara ma hotarasc , ori merg la specialisti si pun pe unul din ursi mei un 2.5i 24v si cu o turbina, ori i-mi i-au unu gata facut.

    09112009215.jpg (124.52 KB)
    sus
      Pagina: 1 2 inapoi  



    Tu ce masina ai? Vrei sa apara si masina ta pe 1tuning.ro? Fa-i profilul acum! Castiga premii si discount-uri!

    Membri 1tuning.ro

    Membri: Cauta membru | Top membri

    Masini:  Cauta masina | Top masini | Nr.1

    Puncte: Informatii | Reduceri si premii

    Statistici 1tuning.ro

    113 vizitatori si 0 membri sunt acum online:

    Parteneri:

    Baterii auto la domiciliu

    Copyright 1tuning.ro by HTD

    Despre noi | Conditii utilizare

    Parteneri | Publicitate

    Contacteaza-ne!