Nu esti logat!

Login | Nu ai cont? Creeaza cont nou
Garajul meuMasiniTuningCluburiPozeVideo
Esti in pagina: 1tuning.ro > Cluburi > 1tuning DAMBOVITA > Discutii > Tuning de calitate





Cauta pe site

Ultimele discutii din cluburi
masini
scris de paraschivrazvan pe 26-02-2024
Semnalizare secventiala
scris de spionul pe 03-03-2022
Geamuri aburite
scris de paraschivrazvan pe 21-11-2020
defectiune
scris de andad_68 pe 24-03-2018
pareri... dspre golf 5
scris de costacara pe 28-02-2018

vezi toate discutiile

  • 1tuning DAMBOVITA
  • Nu esti membru
    in acest club!


    Ti se potriveste acest club si vrei sa faci parte din el? Nimic mai simplu!



  • Membri (205)
  • Ultimii membri inscrisi:
      dracula
    3 apr 2020, 15:02
      roberto_exo
    8 oct 2015, 10:39
      zolywrc
    1 sep 2015, 14:57
    vezi toti membrii


  • Discutii
  • Alte cluburi


  •   Pagina: 1 2 inapoi  

    tygerstyl3

    Fanatic
    865 puncte

    Re: Tuning de calitate

    scris pe 1 mar 2010 16:18 de tygerstyl3

    @TEI eu am enumerat la general toate tipurile de tuning nu am facut referire la ceva anume ... un lowrider "bling bling" cum ai zis tu costa mult peste o varianta clean a unei orice alte marci... deoarece este facut "replace with bling" si nu cred k sunt asa ieftine ornamentele cromate + hidaulicele + rims`urile OLD style + detalii in amanunt ... asa ca fapt divers !
    sus
    Tei

    Fanatic
    260 puncte

    Re: Tuning de calitate

    scris pe 1 mar 2010 17:22 de Tei

    @TEI eu am enumerat la general toate tipurile de tuning nu am facut referire la ceva anume ... un lowrider "bling bling" cum ai zis tu costa mult peste o varianta clean a unei orice alte marci... deoarece este facut "replace with bling" si nu cred k sunt asa ieftine ornamentele cromate + hidaulicele + rims`urile OLD style + detalii in amanunt ... asa ca fapt divers !


    da la acest tip de tuning de multe ori jantele ajung sa coste mai mult decat masina tin minte ca am vazut una la care o singura janta costa 2000 de euro si avea spitele suflate cu aur
    sus
    DANIEL03

    Initiat
    11 puncte

    Re: Tuning de calitate

    scris pe 1 mar 2010 22:23 de DANIEL03

    Stiu masina Adrian , din revista COX !
    sus
    Tei

    Fanatic
    260 puncte

    Re: Tuning de calitate

    scris pe 8 mar 2010 18:52 de Tei

    Stiu masina Adrian , din revista COX !


    ok azi am vazut o dacia 1310 facuta in stil rat rod mai exact cu rugina din beljug dar tapana prin punctele esentiale... motorul luna mai curat ca al meu iar garda la sol abea daca bagi un pachet de tigarii in picioare mi s-a parut foarte interesanta
    sus
    adrianu

    Fanatic
    341 puncte

    Re: Tuning de calitate

    scris pe 8 mar 2010 21:24 de adrianu

    Stiu masina Adrian , din revista COX !

    App de tuning,eu nu cred ca masina mea face parte din aceasta categorie.Pentru niste jenti,aripi,astupat manere,pleoape din capota si un sist audio care se aude bine,iar la interior e stock este ingrijita cat se poate de mult si nimic mai mult,nu pot spune decat ca este putin aranjata ca modificata ar fi probabil prea mult,in comparatie cu cu termenul Tuning......oricum aici e vb de partea materiala a fiecarui individ si ideile sale,nimeni nu v`a putea opri pe cineva sa nu isi puna pe dacie sau si alte marci consacrate sub sigla observand:d&g,armani,nos,nike,bbs sau stiu eu multe alte stickere cu fel si fel de branduri,prob pe care si le`ar dori pe masina,dar bine inteles din cand in cand mai vedem si cate o masina care pur si simplu ne lasa cu gura cascata.Si aici putem sa dezvoltam acest subiect cred ca pe cel putin 20 de pag cu idei fel si fel.Eu ma opresc aici si va doresc tuturor numai realizari si idei cat mai originale.Bafta
    sus
    AdrianRedman

    Fanatic
    499 puncte

    Re: Tuning de calitate

    scris pe 15 mar 2010 15:30 de AdrianRedman


    App de tuning,eu nu cred ca masina mea face parte din aceasta categorie.Pentru niste jenti,aripi,astupat manere,pleoape din capota si un sist audio care se aude bine,iar la interior e stock este ingrijita cat se poate de mult si nimic mai mult,nu pot spune decat ca este putin aranjata ca modificata ar fi probabil prea mult,in comparatie cu cu termenul Tuning......oricum aici e vb de partea materiala a fiecarui individ si ideile sale,nimeni nu v`a putea opri pe cineva sa nu isi puna pe dacie sau si alte marci consacrate sub sigla observand:d&g,armani,nos,nike,bbs sau stiu eu multe alte stickere cu fel si fel de branduri,prob pe care si le`ar dori pe masina,dar bine inteles din cand in cand mai vedem si cate o masina care pur si simplu ne lasa cu gura cascata.Si aici putem sa dezvoltam acest subiect cred ca pe cel putin 20 de pag cu idei fel si fel.Eu ma opresc aici si va doresc tuturor numai realizari si idei cat mai originale.Bafta

    Nu, masina ta nu face parte din categoria respectiva, chiar ai modificari de bun gust, este lucrata discret si s-a pastrat intr-o forma cat mai buna.
    Apropo de modificari de calitate, la 4tuning days, batranele dacii, au iesit in evidenta prin modificari facute foarte frumos.Nastase Bogdan, Morcov si Adrian YLI, au masini de nota 10+ de la care putem sa ne inspiram.Sunt exemple perfecte.Salutare la toata lumea!
    sus
    niccolas

    Maestru
    1193 puncte

    Re: Tuning de calitate

    scris pe 15 mar 2010 19:36 de niccolas


    Nu, masina ta nu face parte din categoria respectiva, chiar ai modificari de bun gust, este lucrata discret si s-a pastrat intr-o forma cat mai buna.
    Apropo de modificari de calitate, la 4tuning days, batranele dacii, au iesit in evidenta prin modificari facute foarte frumos.Nastase Bogdan, Morcov si Adrian YLI, au masini de nota 10+ de la care putem sa ne inspiram.Sunt exemple perfecte.Salutare la toata lumea!
    Despre dacia YLI,pot spune ca era loc si de mai bine,cum ar fi:daca v'ati uitat atenti la aripa din stanga,la imbinarea pragului putea sa faca mai frumos,ca se vede imbinarea evazarii cu pragul.Lucru ce se putea remedia cu un prag fals,si zic eu ca ar fi dat mai bine!Motorul este piesa de rezistenta a masinii,bine si capota,dar pe mine unu nu ma prea pasioneaza sa se deschida capota in pozitia in care este,dar deh...gusturile nu se discuta!Per-total e o masina destul de frumos lucrata!

    Fotografie0324.jpg (919.44 KB)


    Editat de niccolas pe 15 mar 2010 19:37
    sus
    Tei

    Fanatic
    260 puncte

    Re: Tuning de calitate

    scris pe 19 mar 2010 19:40 de Tei

    Despre dacia YLI,pot spune ca era loc si de mai bine,cum ar fi:daca v'ati uitat atenti la aripa din stanga,la imbinarea pragului putea sa faca mai frumos,ca se vede imbinarea evazarii cu pragul.Lucru ce se putea remedia cu un prag fals,si zic eu ca ar fi dat mai bine!Motorul este piesa de rezistenta a masinii,bine si capota,dar pe mine unu nu ma prea pasioneaza sa se deschida capota in pozitia in care este,dar deh...gusturile nu se discuta!Per-total e o masina destul de frumos lucrata!


    capota se deschide asa pt ca e mult mai usor si mai comod sa lucrezi asa la motor ca sa nu mai zic daca trebuie dat motoru afara... ca nu mai trebuie demontata capota si eu cred ca omu asta scoate destul de des motoru de pe masina
    sus
    niccolas

    Maestru
    1193 puncte

    Re: Tuning de calitate

    scris pe 19 mar 2010 20:06 de niccolas



    capota se deschide asa pt ca e mult mai usor si mai comod sa lucrezi asa la motor ca sa nu mai zic daca trebuie dat motoru afara... ca nu mai trebuie demontata capota si eu cred ca omu asta scoate destul de des motoru de pe masina
    Da,dar atat de usor s epoate da si capota jos sa lucrezi linistit la motor

    coajea pe la calnik copyschita3.JPG (263.22 KB)


    Editat de niccolas pe 19 mar 2010 20:07
    sus
    Tei

    Fanatic
    260 puncte

    Re: Tuning de calitate

    scris pe 19 mar 2010 22:07 de Tei

    e nasol sa stai sa aliniezi capota de fiecare data... de multe ori mi sa intamplat sa mesteresc pe la motor si sa ma incurce nenorocita aia de capota care se deschide invers
    sus
    niccolas

    Maestru
    1193 puncte

    Re: Tuning de calitate

    scris pe 20 mar 2010 01:30 de niccolas

    e nasol sa stai sa aliniezi capota de fiecare data... de multe ori mi sa intamplat sa mesteresc pe la motor si sa ma incurce nenorocita aia de capota care se deschide invers
    In fine,capota,ca,capota,dar la prag cu imbinarea evazarii? ce explicatie mai ai:-??Si aripa de spate,se vede urma de la spoiler.Eu unu daca m-as prezenta la un salon de tuning,pai as incerca sa arate cat mai bine masina.Nu vreau sa gasesc nod in papura,dar o spun si o repet.Motorul si jantele sunt piesa de rezistenta a masinii,restu mi se pare cam.....in graba facute

    coajea pe la calnik copyschita4.JPG (271.94 KB)
    sus
      Pagina: 1 2 inapoi  



    Tu ce masina ai? Vrei sa apara si masina ta pe 1tuning.ro? Fa-i profilul acum! Castiga premii si discount-uri!

    Membri 1tuning.ro

    Membri: Cauta membru | Top membri

    Masini:  Cauta masina | Top masini | Nr.1

    Puncte: Informatii | Reduceri si premii

    Statistici 1tuning.ro

    188 vizitatori si 0 membri sunt acum online:

    Parteneri:

    Baterii auto la domiciliu

    Copyright 1tuning.ro by HTD

    Despre noi | Conditii utilizare

    Parteneri | Publicitate

    Contacteaza-ne!