Nu esti logat!

Login | Nu ai cont? Creeaza cont nou
Garajul meuMasiniTuningCluburiPozeVideo
Esti in pagina: 1tuning.ro > Cluburi > Club Opel > Discutii > Dezvaluire oficiala: Audi A1





Cauta pe site

Ultimele discutii din cluburi
masini
scris de paraschivrazvan pe 26-02-2024
Semnalizare secventiala
scris de spionul pe 03-03-2022
Geamuri aburite
scris de paraschivrazvan pe 21-11-2020
defectiune
scris de andad_68 pe 24-03-2018
pareri... dspre golf 5
scris de costacara pe 28-02-2018

vezi toate discutiile

  • Club Opel
  • Nu esti membru
    in acest club!


    Ti se potriveste acest club si vrei sa faci parte din el? Nimic mai simplu!



  • Membri (126)
  • Ultimii membri inscrisi:
      ranio
    11 iul 2014, 14:05
      vlad12zik
    28 mai 2013, 21:03
      WRC
    26 mai 2013, 16:52
    vezi toti membrii


  • Discutii
  • Alte cluburi


  •   Pagina: 1  

    alexandru78

    Maestru
    1580 puncte

    Dezvaluire oficiala: Audi A1

    scris pe 10 feb 2010 13:48 de alexandru78

    Dupa cateva teasere pline de subtilitati si multe presupuse detalii legate de noul mini de la Audi, asteptarea a luat sfarsit. A1 e aici! Poze, detalii si o galerie foto megasclipitoare dezvaluite in mod oficial!
    Primul preview al noului Audi supermini a fost in urma cu peste doi ani, cand Audi a prezentat in cadrul Tokyo Motor Show 2007 conceptul Metro Project in trei usi, urmat in 2008 de A1 Sportback in 5 usi prezentat la Paris.
    Productia modelului a pastrat liniile originalului concept Metro Project, chiar si arcadele de pe plafon contrastante vor fi, optional, disponibile intr-o varietate de culori. Singura diferenta signifianta priveste grila fata.
    Desi sunt folosite materiale mai putin extravagante si piese de productie, interiorul se arata aproape neschimbat fata de modelul concept. O atentie deosebite s-a acordat designului unor elemente specifice, precum gurile de ventilatie rotunde care se zice ca ar aduce cu o turbina.
    De asemenea, sunt disponibile optiuni de customizare precum pachete de luminare interioara LED si felurite protectii de scaune.
    Dupa cum probabil ti-ai dat seama pana acum, noul A1 se bazeaza pe elemente de design arhitectural al noului VW Polo si Skoda Fabia, cu sasiul revizuit pentru o placere maxima la volan.
    Masina masoara 3.95 m lungime, 1.75m latime, 1.42m inaltime si distanta intre osii este de 2.47m.
    Portbagajul are o capacitate de 267l si in varianta standard vine cu o podea double cargo. Astfel, daca se pliaza bancheta din spate, capacitatea de depozitare creste pana la 920l.
    Noul model va intra pe piata in doua variante diesel si doua pe benzina, toate patru dotate cu injectie directa, tehnologie start-stop si turbo. Motorul "entry-level" pe benzina este noul 1.2 TFSI care genereaza 86 CP si produce 160 Nm si intre 1500 si 3500 RPM. Combinat cu o transmisie manuala cu 5 viteze, motorul in patru cilintri accelereaza A1-ul de la 0 la 100 km'h in 12.1 secunde catre o viteza maxima de 179 km/h. Consumul este de 5.1l la 100km, care corespunde 119 grame de C02/km.
    1.4 TFSI produce 122 CP, 200Nm si intre 1500 si 4000 RPM. Impreuna cu transmisia cu dublu ambreiaj S tronic cu sapte viteze, 1.4 TFSI duce A1-ul la 100 km/h in doar 9.1 secunde. Viteza maxima este de 200 km/h.
    Transmisia manuala standard, cu sase viteze, scoate 9.2 secunde la 100 km/h, fara a afecta viteza maxima. Consmului medie este intre 5.1l si 5.4l/ 100km.
    Pe frontul diesel, prima versiune a 1.6l TDI produce 105 CP, 250 Nm, intre 1500 si 2500 RPM si este cumplata cu o transmisie manuala cu cinci viteze. Motorul diesel accelereaza pana la 100 km/h in 10.8 secunde inainte de a atinge viteza maxima de 187 km/h, cu un consum mediu de 3.9l/100km.
    A doua versiune diesel a 1,6 TDI genereaza 90 CP, 230 Nm si intre 1500-2500 RPM. Cuplata cu o transmisie manuala cu cinci viteze, accelereaza A1-ul de la 0 la 100 km/h in 12.2 secunde si atinge o viteza maxima de 179 km/h, cu un consum mediu de 3.8l/100km, caruia ii corespund 99 grame de C02/km.
    Toate cele patru motoare vin cu tractiune fata, echipate fiind si cu sistemul standard ESP. Desi are o structura din otel, reprezentantii Audi sustin ca A1 este cel mai usor vehicul din clasa compact, cu o greutate de doar 1045 kg.
    A1 va fi lansat in mod oficial anul acesta, in martie, in cadrul Geneva Motor Show, urmand ca la scurt timp dupa sa invadeze pieta europeana. Potrivit reprezentantilor Audi, modelul "entry-level" va fi disponibil la un pret de 16.000E, adica aproximativ 22.000$.

    Audi_A1_metroproject_quattro.JPG (386.19 KB)
    sus
    alexandru78

    Maestru
    1580 puncte

    Re: Dezvaluire oficiala: Audi A1

    scris pe 10 feb 2010 13:50 de alexandru78

    Dezvaluire oficiala: Audi A1

    audi-concept-24-10-07.jpg (98.66 KB)
    sus
    alexandru78

    Maestru
    1580 puncte

    Re: Dezvaluire oficiala: Audi A1

    scris pe 10 feb 2010 13:50 de alexandru78

    Dezvaluire oficiala: Audi A1


    precio_audi_a1.jpg (61.00 KB)
    sus
    Nepotu

    Fanatic
    453 puncte

    Re: Dezvaluire oficiala: Audi A1

    scris pe 10 feb 2010 15:06 de Nepotu

    au realizat cei de la audi ceva frumos
    sus
      Pagina: 1  



    Tu ce masina ai? Vrei sa apara si masina ta pe 1tuning.ro? Fa-i profilul acum! Castiga premii si discount-uri!

    Membri 1tuning.ro

    Membri: Cauta membru | Top membri

    Masini:  Cauta masina | Top masini | Nr.1

    Puncte: Informatii | Reduceri si premii

    Statistici 1tuning.ro

    156 vizitatori si 0 membri sunt acum online:

    Parteneri:

    Baterii auto la domiciliu

    Copyright 1tuning.ro by HTD

    Despre noi | Conditii utilizare

    Parteneri | Publicitate

    Contacteaza-ne!