Nu esti logat!

Login | Nu ai cont? Creeaza cont nou
Garajul meuMasiniTuningCluburiPozeVideo
Esti in pagina: 1tuning.ro > Masini tunate > Trabant > 601 > Profil masina





Cauta pe site

Ultimele discutii din cluburi
masini
scris de paraschivrazvan pe 26-02-2024
Semnalizare secventiala
scris de spionul pe 03-03-2022
Geamuri aburite
scris de paraschivrazvan pe 21-11-2020
defectiune
scris de andad_68 pe 24-03-2018
pareri... dspre golf 5
scris de costacara pe 28-02-2018

vezi toate discutiile

 
   
  • Masina
  • Marca: Trabant
    Model: 601
    An: 1989
    Date generale
  • Modificari


  • Propune pentru nr.1!
  • Daca vrei sa propui aceasta masina ca nr.1 pe 1tuning.ro apasa pe butonul de mai jos!


  • Vezi si:

  • Trabant 601 (1989)


    Porecla: trabi
    Proprietar: remi

    Scor: 3.33 (5 voturi) | Vizite: 4416 | Comentarii: 18
    Ultima modificare: 08 Nov 2008

  • Trimite prin Messenger
  • Adauga la prieteni
  • Propune pentru nr.1
  • Reclama ca neadecvat
  • Date generale

    Performante:


    Carburant: Benzina
    Cutie de viteze: Manuala 4+1
    Cai putere: 55
    Viteza maxima (km/h): 140
    Acceleratie 0-100 (s): 15

    Dotari:


    Aer conditionat: nu
    Geamuri electrice: nu
    Inchidere centralizata: da
    Airbag-uri: nu
    Computer de bord: nu

    vezi toate datele generale   vezi toate pozele

    Tuning exterior

    Jante: 13 inch, originale de tabla*
    Anvelope: montana* 145/80
    Faruri: originale*
    Spoilere (f / s): sort sub bara originala* / sort sub bara originala*
    Praguri: executate de subsemnat din tabla de 1,5 *
    Stopuri: originale*
    Xenon: Da

    Prezentare exterior:


    praguri,sorturi fata spate,carlig

                           
    vezi pagina de tuning exterior   vezi toate pozele

    Tuning interior

    Volan: originale*
    Scaune: originale*
    Pedale: originale*
    Folii geamuri: laterale spate *

    Prezentare interior:


    schimbator la podea consola centrala ,adugat turometru ,neon interior alb,tabla de aluminiu in loc de pres la picioare in fata

    vezi pagina de tuning interior   vezi toate pozele

    Tuning performante

    Ulei motor: mobil 1* 10W-40
    Aditivi: 2+2*
    Chip tuning: nu* (+29 CP)
    Bujii: brisk*
    Filtru de aer: mann*
    Evacuare: fabricata personal*

    Prezentare performante:


    fata de motorul original e net superior mai bun

     
    vezi pagina de tuning motor/performante   vezi toate pozele

    Tuning Audio-Video

    CD/MP3 Player: Sony
    Difuzoare (fata / spate):
    nu*  / roadstar* (25 W)
    Subwoofer: nu*
    Amplificare: nu*
    Detector radar: nespecificat
    Alarma: scorpion*

    Prezentare audio/video:


    alarma si inchidere ,mp3 player soni 4x45 ,2 difuzoare pe spate

    vezi pagina de tuning audio/video   vezi toate pozele


    18 comentarii. Posteaza un comentariu

     
    28-03-2012 15:04 de Anonim

    Din pacate mintile unora au decat doua viteze,incet si foarte incet.Mai avem cam mult pana sa ne civilizam si sa stim sa apreciem lucrurile vechi,strainii stiu de ce.Eu unul am facut aproape toata europa cu trabantul fara nici un fel de probleme,problemele sunt la noi si sunt legate de mentalitate si refuzul categoric de a citii inainte de a face comentarii.

     
    05-02-2011 23:47 de Anonim

    Foarte tare trabantul.Daca poti sa nu-i bagi in seama pe toti prostii care isi dau cu parerea despre trabant.Din pacate le lipseste acel minim de cultura generala.

     
    05-01-2009 17:15 de IONUT FOCSANI

    IMI PLACE CA E CLASIC. AM SI IO TRABANT CU MOTOR DE GOLF. TURBAT

     
    29-12-2008 10:18 de dan_tunning

    destul de binisor,esti tare!!

     
    08-11-2008 14:13 de RoadEmpire

    Mistho!

     
    04-07-2008 15:23 de paulik506

    frate esti belea cu masinuta ta...s-o porti sanatos...nu te mai lua dupa toti necunoscatorii

     
    03-07-2008 23:41 de remi

    va multumesc pt. aprecieri ,si celor care nu le place ,sa nu isi i-a ca nu e de ei ,si ca un aspect general privind automobilul,toate masinile construite vreodata au ceva special ,pe care unii oameni il intelege , iar unii nu ,intodeauna sunt pareri pro si contra ..

     
    31-05-2008 22:51 de Johny

    super trabant!!

     
    27-04-2008 10:48 de georgeopel

    am avut si eu traby,nu asculta de toti circotasii...la al meu ii modificasem contragreutatile la arbore si timpii de aprindere si prafuiam orice dacie,dar tu cu motorasu de wolsvagen te poti juca mai mult pe el,succese si felicitari ptr proect!

     
    05-04-2008 17:04 de Anonim

    ma fut in trabantul tau

     
    01-04-2008 13:14 de gigel

    lasa frate ca e bun trabi sa nu il dai niciodata

     
    21-03-2008 21:50 de remi

    oi fi ,nu oi fi tare ,asta a fost damblaua mea sa vad sub capota lu trabi motor de vw ,si e de 1,3 nu de 1,1,important pt. mine este ca nu se mai strica asa repede ca cel de trabi si e mai silentios,fuge mai tare ca cel de trabi,per general e alta viata cu el

     
    20-03-2008 17:44 de Anonim

    RUSINE...... SI CALUL LUI BUNICU-MEU FUGE MAI REPEDE DECAT COTETELE ASTEA DE TRABANTURI.....URATE SI DE PROASTA CALITATE SI IN PLUS AU DOUA VITEZE: INCET SI FOARTE INCET..

     
    21-02-2008 20:23 de axel

    smecher ai motor W pollo 1.1 se mai pot adapta si motoare golf 1.6 1.8 si cutia de la pollo 5 trepte eu chiar achum modific un motor tdi 1.8 pe benzina

     
    18-02-2008 04:02 de Anonim

    55cp??!l un trabant...?mi se pare exagerat

     
    13-02-2008 23:24 de Anonim

    un tuning la motoru' original in 2 timpi era ok

     
    29-01-2008 09:33 de dangrig

    am avut si eu trabant
    e super

     
    20-01-2008 11:23 de Anonim

    esti tare frate



    Tu ce masina ai? Vrei sa apara si masina ta pe 1tuning.ro? Fa-i profilul acum! Castiga premii si discount-uri!

    Membri 1tuning.ro

    Membri: Cauta membru | Top membri

    Masini:  Cauta masina | Top masini | Nr.1

    Puncte: Informatii | Reduceri si premii

    Statistici 1tuning.ro

    106 vizitatori si 0 membri sunt acum online:

    Parteneri:

    Baterii auto la domiciliu

    Copyright 1tuning.ro by HTD

    Despre noi | Conditii utilizare

    Parteneri | Publicitate

    Contacteaza-ne!