Nu esti logat!

Login | Nu ai cont? Creeaza cont nou
Garajul meuMasiniTuningCluburiPozeVideo
Esti in pagina: 1tuning.ro > Tuning > Noutati tuning-racing > Audi R8 e-tron





Cauta pe site

Ultimele discutii din cluburi
Geamuri aburite
scris de Andii pe 21-11-2018
defectiune
scris de andad_68 pe 24-03-2018
pareri... dspre golf 5
scris de costacara pe 28-02-2018
Comunitatea posesorilor de BMW E 36
scris de giftlove4u pe 25-10-2017
golf5
scris de giftlove4u pe 25-10-2017

vezi toate discutiile

Audi R8 e-tron

Scris de 1tuning pe 08-04-2015




Audi R8 e-tron fata
Proiectul Audi R8 e-tron incepe acum 6 ani. Inca de atunci se gandeau sa faca o masina sport cu motor full-electric. Initial, au dorit ca acest model sa se numeasca R8 e-tron 2.0.

Istoria


Audi R8 e-tron interior
Publicul a auzit prima data de R8 e-tron in 2009 in contextul Salonului Auto de la Frankfurt care avea un aspect placut, liniile se imbinau perfect care aduceau cu Tesla Roadster. In 2010, la Le Mans, R8 e-tron, sub indrumarea lui Michael Dick a reusit sa faca doar cateva ture demonstrative, dar incheind destul de greu, avand probleme la sistemul de incarcare a bateriilor. Reprezentantii Audi au tot continuat sa spere ca vor reusi sa rezolva problemele si sa poata produce modelul intr-o serie mica, asta pana cand Wolfgang Dürheimer, succesorul lui Dick a pus proiectul "in asteptare".

Despre R8 e-tron 2.0


Audi R8 e-tron spate
Masina are baterii de tip Li-Ion in forma de T sub locul pasagerului din dreapta fata. Va avea tractiune spate si va reusi sa merga 450 de km cu un plin electric. Motorul montat pe puntea spate va produce 456 CP si aproximativ 920 de Nm. Timpul pentru a ajunge la 100 de km/h este in jurul valorii de 3.9 secunde si o viteza maxima de 250 de km/h. Consumul minim de resurse s-a constatat ca este in jurul valorii de 210 km/h.

GALERIE FOTO Audi R8 e-tron

Vizual, R8 e-tron este total diferit fata de un R8 normal, dar are anvelope mai subtiri, prizele de aer sunt partial cu inserie de fibra de carbon. Aspectul general este mai futurist si tehnic decat obisnuitul R8 si oarecum aminteste de primul prototip e-tron. In interior, R8 e-tron este aproape neschimbat, este la felca modelul pe benzina.

Intra in comunitatea 1tuning de pe Facebook





Doar utilizatorii inregistrati pot comenta. Login sau Inregistreaza-te.



Tu ce masina ai? Vrei sa apara si masina ta pe 1tuning.ro? Fa-i profilul acum! Castiga premii si discount-uri!

Membri 1tuning.ro

Membri: Cauta membru | Top membri

Masini:  Cauta masina | Top masini | Nr.1

Puncte: Informatii | Reduceri si premii

Statistici 1tuning.ro

91 vizitatori si 0 membri sunt acum online:

Parteneri:

Baterii auto la domiciliu

Copyright 1tuning.ro by HTD

Despre noi | Conditii utilizare

Parteneri | Publicitate

Contacteaza-ne!