|
Garajul meuMasiniTuningCluburiPozeVideo |
Esti in pagina: 1tuning.ro > Tuning > Tuning sub lupa |
|
Cauta pe site
Ultimele discutii din cluburi
masini
scris de paraschivrazvan pe 26-02-2024
Semnalizare secventialascris de spionul pe 03-03-2022
Geamuri aburitescris de paraschivrazvan pe 21-11-2020
defectiunescris de andad_68 pe 24-03-2018
pareri... dspre golf 5scris de costacara pe 28-02-2018
vezi toate discutiile |
||||||||||
BMW M3 imbraca haine din carbonScris de 1tuning pe 17-09-2009
Dupa ce si-a castigat popularitatea cu deja celebrele S2000, Carbon-R R34 GT-R si Z33 380RS Superleggera, usurate serios de multe kilograme, Tanabe-san de la Powerhouse Amuse pare sa aibe ceva cu M-urile celor de la BMW mai nou. Astfel, a infiintat Ericsson, o sub divizie a tunerilor japonezi dedicata M-urilor. Primul model incaput pe mana niponilor a fost acest E92.Si cum puteau incepe altfel decat prin a usura M3-ul de cateva kilograme. Astfel au recurs la inlocuirea bodykit-ului cu unul de carbon, bara din fata a fost integrata in spoiler iar capota e la fel de usoara ca o coala de hartie, scazand astfel greutatea totala cu peste 200 de kg. Motorul a ramas acelasi 3,999 cc V8 ce dezvolta 420 de cai, primind insa un filtru de aer mai mare si o culoare noua.Evacuarea a fost si ea inlocuita cu una de titan, construita manual, multumita careia puterea propulsorului a crescut la 437 de cai. Toate acestea combinate cu o greutate totala de doar 1460 kg, aduc o acceleratie exploziva in orice treapta. M3-ul a primit jenti de 20" BBS LM-R si cauciucuri Continental ContiSportContact. Sistemul de franare a ramas insa cel stoc, multumita masivei scaderi a greutatii acesta facandu-si treaba cu succes. In afara de insertiile de carbon de pe usi si unele modificari la consola centrala, interiorul nu a fost modificat. Vezi mai multe poze cu M3 Ericsson Intra in comunitatea 1tuning de pe Facebook 5 comentarii. Posteaza un comentariu
Doar utilizatorii inregistrati pot comenta. Login sau Inregistreaza-te. |
||||||||||
|
|