Nu esti logat!

Login | Nu ai cont? Creeaza cont nou
Garajul meuMasiniTuningCluburiPozeVideo
Esti in pagina: 1tuning.ro > Cluburi > BURNOUT SYNDROM > Discutii > Classic & Retro Cars - una pe zi





Cauta pe site

Ultimele discutii din cluburi
masini
scris de paraschivrazvan pe 26-02-2024
Semnalizare secventiala
scris de spionul pe 03-03-2022
Geamuri aburite
scris de paraschivrazvan pe 21-11-2020
defectiune
scris de andad_68 pe 24-03-2018
pareri... dspre golf 5
scris de costacara pe 28-02-2018

vezi toate discutiile

  • BURNOUT SYNDROM
  • Nu esti membru
    in acest club!


    Ti se potriveste acest club si vrei sa faci parte din el? Nimic mai simplu!



  • Membri (419)
  • Ultimii membri inscrisi:
      roberto_exo
    8 oct 2015, 10:38
      mordock
    1 mai 2015, 16:15
      geoku_88
    4 oct 2013, 16:40
    vezi toti membrii


  • Discutii
  • Alte cluburi


  •   Pagina: 1 2 3 4 inainte  

    RoadEmpire

    Maestru
    1520 puncte

    Classic & Retro Cars - una pe zi

    scris pe 16 aug 2009 07:18 de RoadEmpire

    Cadillac Hispano Suiza H6B Hubbard & Darrin Tourrer - 1929

    06_Hispano Suiza H6B Hubbard & Darrin Tourer_1929.jpg (105.09 KB)


    Editat de RoadEmpire pe 16 aug 2009 07:19
    sus
    RoadEmpire

    Maestru
    1520 puncte

    Re: Classic & Retro Cars - una pe zi

    scris pe 17 aug 2009 09:40 de RoadEmpire

    VW type I

    ea mai longeviva si vanduta masina (din 1938 pana in 2003 si pesre 23 milioane exemplare produse). Astea sunt datele sintetice.

    De suflet... E greu de descris. E o masina care are performante modeste, optionale inezistente (poate cea mai spartana masina produsa, nici macar banala bricheta nu se gaseste nici macar pe lista de optiuni!), si totusi are cel mai mare grup de admiratori din lume, adevarate legiuni. Cluburile VW Aircooled sunt cele mai numeroase de pe planeta. Masina asta te face sa te legi de ea intr-o relatie asemanatoare cu casatoria.

    VW.jpg (83.38 KB)
    sus
    RoadEmpire

    Maestru
    1520 puncte

    Re: Classic & Retro Cars - una pe zi

    scris pe 18 aug 2009 00:36 de RoadEmpire

    Mercedes 540 K

    Bucati fabricate -409
    Bucati existente la ora actuala -5
    Valoarea -pret de pornire la licitatie 3.500.000 dolari
    Motor -8 cilindrii in linie
    Cilindree -5401 cm3
    Putere -170 cp
    Frane -pe tamburi-Bosch vacuum servo asistat
    Viteza maxima -175 km/h
    Fabricatie -1936 - 1939

    A fost cea mai rapida masina de serie din lume in perioada interbelica.
    Sub capota imensa de 1,80 m se afla un motor cu compresor cu un consum inspaimantator de combustibil, 50 litri la 100 km...
    Motorul avea performanta necesara pentru a deplasa masina (care are peste 5 m lungime) cu viteza constanta de 170 km pe ora pe primele autostrazi din lume ( autobahn-urile germane ).
    Pasagerii aveau la dispozitie un interior luxos si o calatorie silentioasa care era intrerupta doar la acceleratii mai energice de urlatul compresorului.

    sfaefwe.jpg (417.87 KB)
    sus
    licurici87

    Fanatic
    885 puncte

    Re: Classic & Retro Cars - una pe zi

    scris pe 18 aug 2009 00:53 de licurici87

    masinile de epoca sunt masini ale istoriei si vor ramane masinile cele mai frumoase, poze cat m ai multe
    sus
    RoadEmpire

    Maestru
    1520 puncte

    Re: Classic & Retro Cars - una pe zi

    scris pe 19 aug 2009 10:00 de RoadEmpire

    S-au implinit 100 de ani de cand pe poarta fabricii Ford a iesit primul exemplar de Ford T.
    La debutul sau pe piata Ford-ul T a fost echipat cu un motor cu 4 cilindri de 2.9L care dezvolta 22 CP la 1650 rpm si care permitea atingerea unei viteze maxime de 70 km/h. Transmisia se realiza pe rotile din spate fiind asigurata de o cutie de viteze semi-automata cu 2 trepte in timp ce suspensia era prevazuta cu arcuri lamelare transversale. Pretul de achizitie pentru versiunea de baza cu caroserie tip "runabout"(cabriolet cu 2 locuri) era de 850 $
    Productia totala a Ford-ului T de 15.007.033 exemplare realizata intr-o cariera de 19 ani a reprezentat un record in industria auto, acesta fiind doborat doar in 1972 de catre Volkswagen-ul Kaffer.

    Late_model_Ford_Model_T.jpg (65.57 KB)
    sus
    RoadEmpire

    Maestru
    1520 puncte

    Re: Classic & Retro Cars - una pe zi

    scris pe 20 aug 2009 08:47 de RoadEmpire

    Bugatti Type 57 SC Atlantic are motor HEMI...in jur de 200 cp. Are o caroserie absolut superba, cu "coloana vertebrala" nituita ce strabate toata lungimea caroseriei si aceeasi tema cu nituri se regaseste si pe aripile rotilor. Magnifica!

    bugatti_atlantic_01_th.jpg (279.20 KB)
    sus
    RoadEmpire

    Maestru
    1520 puncte

    Re: Classic & Retro Cars - una pe zi

    scris pe 21 aug 2009 08:50 de RoadEmpire

    Karmann Ghia a fost o masina sport comercializata de Volkswagen, designul realizat de firma italiana Ghia, si construita de constructorul german Karmann. Au fost produse peste 445.000 de masini între 1955 si 1974. Colectionarii estimeaza ca în prezent mai sunt mai putin de 20.000 de masini în întreaga lume. Datorita numarului în scadere de masini functionale, valoarea acestei masini este în crestere.



    Producator Karmann
    Companie “Mama” Volkswagen Group
    Productia 1955–1974
    Asamblat în Osnabruck, Germania
    Succesor Volkswagen Scirocco
    Clasa Masini Sport
    Tip caroserie 2 usi decapotabila
    2 usi coupe
    Motorizare 1.5 L, 4 cilindrii
    Designer Luigi Segre

    wwwwww.jpg (43.32 KB)
    sus
    RoadEmpire

    Maestru
    1520 puncte

    Re: Classic & Retro Cars - una pe zi

    scris pe 22 aug 2009 09:57 de RoadEmpire

    Acest Rolls Royce Phantom II 40/50 HP Continental este unicat si a fost fabricat în 1934 fiind carosat de Thrupp & Maberly. Automobilul a fost comandat de Maharanjahul din provincia indiana Rajkot, de aici tragându-i-se denumirea de "Star of India" (Steaua Indiei)
    Rolls Royce Phantom II a fost construit între anii 1929 si 1936. Modelul dispunea de un motor de 7.7 litri cu sase cilindri, fiind ultimul Rolls dotat cu motor de mare litraj cu sase cilindri. Masina dispunea de o transmisie manuala cu 4 rapoarte. Sistemul Synchromesh a fost adaugat vitezelor 3 si 4 în 1932 si vitezei a doua în 1935. Suspensiile erau cu arcuri semi-eliptice atât pe fata cât si pe spate iar frânele erau servo-asistate pe toate cele 4 roti. Modelul a fost construit în doua variante, Phantom II (1402 exemplare) si Phantom II Continental (278 exemplare, 125 cu volan pe dreapta). Doar sasiul si componentele mecanice erau fabricate de Rolls Royce, caroseriile fiind construite de carosieri selectati de viitorii clienti. Printre carosierii celebri care au fabricat caroserii pentru aceste modele Rolls se numara Park Ward, Thrupp & Maberly, Mulliner si Hooper.

    hjhkr77lj8.jpg (73.99 KB)
    sus
    RoadEmpire

    Maestru
    1520 puncte

    Re: Classic & Retro Cars - una pe zi

    scris pe 23 aug 2009 10:10 de RoadEmpire

    In 1956 modelul Ferarri Super America este disponibil cu caroserie coupe semnata de Pininfarina si echipat cu motor V12 de 5L si 340CP atingea o viteza maxima de 260Km/h. A fost relizat in 34 exemplare.Tot in acest an Enzo Ferrari trece printr-un moment dificil datorat decesului fiului sau inginerul Dino Ferrari.

    1956-ferrari-superamerica.jpg (144.27 KB)
    sus
    RoadEmpire

    Maestru
    1520 puncte

    Re: Classic & Retro Cars - una pe zi

    scris pe 24 aug 2009 12:33 de RoadEmpire

    Triumph TR 3A

    Nu putem vorbi despre masini clasice fara sa vorbim despre Triumph nu-i asa?
    De aceea am ales o decapotabila clasica, atat pentru britanici cat si pentru americani: Triumph TR3A. Modelul TR3A a fost construit intre ‘57 si ‘62. TR3A este prima masina de productie care a folosit frane pe disc.

    Masina are 980 kg si un motor de 100 cp. Se pare ca acesta masina clasica sta bine la capitolul consum, ea inregistrand un consum de 10,9 litri la 100 km.

    TR3A PDP 008.jpg (141.67 KB)
    sus
    RoadEmpire

    Maestru
    1520 puncte

    Re: Classic & Retro Cars - una pe zi

    scris pe 25 aug 2009 11:53 de RoadEmpire

    La Salonul Auto de la Londra din 1957 estelansat un nou model denumit Lotus Elite. Cunoscut si sub denumirea Lotus 14, acesta a fost primul model Lotus conceput special pentru productia de serie si utiliza standarde de productie si design folosite in aeronautica, fiind considerat de majoritatea specialistilor un automobil avansat tehnologic. Noul model Elite dispunea de o inovativa caroserie coupe cu doua locuri realizata la fel ca si sasiul de tip autoportant din fibra de sticla cu material plastic ranforsat. Desenata de Peter Kirwan si asistat de Frank Costin, caroseria avea un excelent coeficient aerodinamic Cx: 0,29. Motorul disponibil a fost unul de productie Climax Coventry realizat din aluminiu avand cilinreea de 1.216 cmc si care dezvolta in functie de versiune: 75, 83 sau 105 CP in timp ce cutia de viteze era manuala cu 4 trepte de productie MG sa ZF. Suspensia era independenta de tip McPherson iar sistemul de franare era servoasistat si prevazut cu discuri. Inca de la debut, Lotus Elite s-a remarcat printr-o excelenta manevrabilitate, performante ridicate si un consum redus de combustbil. Deasemenea Lotus Elite a reusit 6 victorii pe clasa in cursa de la LeMans intre anii 1959-1964. In perioada 1957-1963 au fost fabricate in total 1.030 exemlare inclusiv versiuni de competitie.

    Lotus Elite.jpg (69.12 KB)
    sus
    RoadEmpire

    Maestru
    1520 puncte

    Re: Classic & Retro Cars - una pe zi

    scris pe 26 aug 2009 07:54 de RoadEmpire


    Renault 12 Gordini

    Versiunea sportiva a masinii Renault 12 s-a fabricat in jur de 5000 de exemplare intre 1971 si 1974. Modificarile fata de automobilul standard includeau motorul de 1.565 cmc (alimentat de doua carburatoare dublu-corp) cu o putere de 125 CP, cutia de viteze in 5 trepte si franele cu disc la toate cele 4 roti. Lipsa barelor de protectie, farurile suplimentare de ceata si priza de aer de pe capota motorului completau imaginea aparte in cadrul seriei 12. Bineinteles, liniile paralele de contrast de-a lungul laturilor caroseriei intregeau aceasta aparitie.

    Renault_12_.jpg (148.57 KB)
    sus
    RoadEmpire

    Maestru
    1520 puncte

    Re: Classic & Retro Cars - una pe zi

    scris pe 27 aug 2009 10:12 de RoadEmpire

    1932 Buick Model 90, Buick doar certificata ca o masina clasica.

    Aceasta masina a fost in filmul "The Great Debaters" lansat pe decembrie 2007.

    1932-buick.jpg (488.66 KB)
    sus
    RoadEmpire

    Maestru
    1520 puncte

    Re: Classic & Retro Cars - una pe zi

    scris pe 28 aug 2009 10:27 de RoadEmpire

    15/20HP Lancia (tip 54, Beta) a înlocuit mai devreme 12HP-Alfa si 18/24HP modele Dialfa. (115.4 in). Versiune Practic, masina a fost modernizat de 12 CP, motor de deplasare a fost extinsa 2.5 la 3.1 litri (de la 28 CP la 34 CP) si ampatament crescut de la 282 cm (111.0 in) la 293.2 cm (115.4 in).


    15/20HP a fost fabricat 150 de exemple si a fost inlocuit cu Gamma-20HP model (tip 55) în 1910.

    ms06lan1.jpg (50.12 KB)


    Editat de RoadEmpire pe 28 aug 2009 10:29
    sus
    RoadEmpire

    Maestru
    1520 puncte

    Re: Classic & Retro Cars - una pe zi

    scris pe 29 aug 2009 10:49 de RoadEmpire

    Alfa Romeo 6C nume a fost folosit pe drum, rasa si automobile sport face între 1925-1954 de catre Alfa Romeo. 6C refers to a straight 6 engine. 6C se refera la un motor de 6 dreapta. Bodies to these cars were made by coachbuilders such as James Young , Zagato , Touring , Castagna , and Pininfarina . Organismele la aceste masini au fost facute de catre coachbuilders, cum ar fi James Young, Zagato, Touring, Castagna, si de Pininfarina. Starting from 1933 there was also a 6C version with a factory Alfa body, built in Portello . Incepand din anul 1933 nu a existat, de asemenea, o versiune de 6C, cu o fabrica de Alfa corp, construit în Portello

    6c-2500-01.JPG (20.25 KB)
    sus
    ivanov

    Maestru
    1110 puncte

    Re: Classic & Retro Cars - una pe zi

    scris pe 29 aug 2009 14:46 de ivanov

    salut in primul rand fiindca sunt nou in club,am intrat sa spun si eu 2 cuvinte despre preferata mea Cadillac DeVille,o superbitate dupa parerea mea.A fost produsa ca masina de serie in perioada 1977 - 1984,in 1997 sau vandut 117,750 de modele la pretul de $10,444 ,unul dintre cele mai puternice modele de masina,ca si capacitate vorbim avea nici mai mult,nici mai putin de 7.0L V8(1977-1979).O masina in adevaratul sens al cuvantului din toate privintele.

    Cadilac 4[1].jpg (138.40 KB)
    sus
    RoadEmpire

    Maestru
    1520 puncte

    Re: Classic & Retro Cars - una pe zi

    scris pe 30 aug 2009 11:07 de RoadEmpire

    BMW Prototip 507 rămâne un model de piatră de hotar pentru stilul său atractiv, care a atras unii cumparatori celebru.

    Bernie Ecclestone e preluat 507 £ 430,238 (904.000 dolari), la o licitaţie în Londra în octombrie 2007 . preţurile pentru 507s au ajuns la € 900,000.
    Stilul de 507 mai târziu a influenţat Z3, Z4 si Z8.

    ms06bmw507.jpg (69.13 KB)


    Editat de RoadEmpire pe 30 aug 2009 11:09
    sus
    RoadEmpire

    Maestru
    1520 puncte

    Re: Classic & Retro Cars - una pe zi

    scris pe 31 aug 2009 10:06 de RoadEmpire

    masina de 8 litri a fost cea mai mare şi mai luxoasa dintre automobilele de lux Bentley făcute înainte de a fi cumpărate de marca Rolls-Royce. . au folosit o masivă 8 litri (7983 cc / 487 ) -6trepte ale motorului şi lung 156-inch (3962 mm) ampatament, ceea ce face cea mai mare maşină produsă în Marea Britanie până în acel moment.
    Masina a fost conceputa în mod similar cu Bugatti Royale - ca o masina de halou de bolta producatorul în poziţia în care producătorul, suprem de masini de lux din lume.

    ytytyt.jpg (252.22 KB)
    sus
    RoadEmpire

    Maestru
    1520 puncte

    Re: Classic & Retro Cars - una pe zi

    scris pe 1 sep 2009 10:30 de RoadEmpire

    DS Citroen este o masina executiv fabricata de producatorul francez Citroën între 1955 şi 1975.Un classic pur.
    Prima masina dotata cu sistemul de suspensie hidropneumatic.
    Cele mai rare si mai colectie de toate variantele DS, o decapotabilă au fost oferite din 1958 până în 1973.Decapotabile au fost construite în serii mici.

    CitroenDS.jpg (70.45 KB)
    sus
    RoadEmpire

    Maestru
    1520 puncte

    Re: Classic & Retro Cars - una pe zi

    scris pe 27 sep 2009 05:51 de RoadEmpire

    1929 Dusenberg Model J

    In 1913 fratii germani Fred si August Duesenberg au fondat Duesenberg Automobile & Motors Company, Inc pe Strada State in Garner, Iowa pentru a construi masini sport. Nascuti in 1876, respectiv 1879 in Lemgo, Germania, cei 2 frati erau ingineri autodidacti si au construit multe masini experimentale. Masinile Duesenberg au fost considerate printre cele mai bune masini ale vremii respective, si erau construite in intregime manual.

    In timp ce fratii Duesenberg erau ingineri de talie mondiala, vanzarile lor scazute au dus Compania Duesenberg la dificultati financiare. Prima lor masina de productie a fost Modelul A care desi era avansata nu s-a vandut prea bine.
    La inceputul anilor ’20 Modelul A a atras atentia lui Errett Loban Cord datorita performantelor din curse. El a achizitionat Duesenberg Inc. din Indianapolis, aflata in faliment si si-a propus sa reinvie marca. Primul lui pas major a fost sa-l insarcineze pe unul dintre frati, Fred Duesenberg, sa creeze un sasiu mare care ar fi alternativa americana la Rolls Royce, Hispano-Suiza, Isotta-Fraschini, Mercedes-Benz si Minerva.

    Vazut prima data la New York Auto Show in 1928, Modelul J a fost expus doar ca un sasiu. Era destul de voluminous ca si marime, cantarind aproape 908 kg fara caroserie si interior care vor fi mestesugite la comanda pentru el. La asa o marime mare, Modelul J a fost destul de mare pentru a captura piata intentionata, cei bogati si celebrii din America. Doar sasiul s-a vandut la pretul de 8. 500 $. Duesenberg a vandut masini carosate cel putin la pret dublu
    Majoritatea modelelor J au fost vandute doar ca sasiu urmand ca o alta companie sa-i potriveasca o caroserie si un interior. Astfel constructori de masini ca : LeBaron, Murphy si Derham cu Rollston si LaGrande au carosat mai tarziu masinile. Gordon M. Buehrig a devenit designerul sef la Deusenberg si a standardizat liniile de design Duesenberg. Munca lui a inclus crearea de capote standard, faruri, radiatoare si bare de protectie. Duesenberg, deseori, comanda cateva caroserii de la un constructor de masini si vindea masini complet carosate.

    Mai ales in presa, prima impresie despre sasiul Model J a fost una favorabila. Cu cifrele turbulente expuse o data cu masina, a fost cea mai rapida si puternica masina Americana. A fost de asemenea prima masina Americana care avea compartimentul motorului la fel de fin detaliat si lucrat ca si exteriorul.
    Ca o subliniere tehnica a Modelului J, motorul era unul dintre cele mai bune a Companiei Duesenberg si a Americii. Cand Fred Duesenberg a pus bazele Modelului J el a folosit cunostintele acumulate cu masinile de succes din Indianapolis incluzand rafinarile motorului cum ar fi patru valve pe cilindru si axuri cu came dublu. Motorul proiectat de Fred era mai puternic decat a oricarei masini de pasageri construita in America, iar drumurile, erau prea putine, care puteau satisface cei 265 de CP ai masinii.

    In 1932 a fost introdusa o varianta supercharged a Modelului J, numita SJ. Aceasta versiune cu inductie fortata a crescut puterea la 320 de cai, deci si viteza de la 116 mph la 129 mph. Datorita pozitiei supercharger-ului, care era asezat in drumul colectorului de evacuare, toate modelele SJ erau caracterizate de distinsele sisteme de evacuare externe. Acest sistem de evacuare extern avea capete cromate care puteau fi comandate ca o optiune a modelului standard J pentru 927 $.

    Modelul J al Companiei Duesenberg a fost responsabil pentru inceperea unui trend al masinilor luxoase si puternice in America. Alti manufacturieri au incercat sa atraga aceeasi piata, cu motoare mult mai mari, dar au esuat sa produca un produs la fel de rafinat si extraordinar ca Modelul J.

    Detinere unui Duesenberg a fost si inca este un simbol al bogatiei si al luxului. In total au fost produse 472 de Model J, care au tinut compania pe linia de plutire pana in 1937 cand Duesemberg s-a prabusit de tot. Dupa cum am spus mai sus un sasiu fara caroserie si interior costa 8500 $, iar in acea perioada cei cu cele mai bune meserii gen doctori, castigau maxim 3000 $ pe an.

    Valoarea actuala a unui Duesenberg este situeaza intre 1, 800, 000-2, 400, 000 de dolari.

    Unul dintre detinatorii de Duesenberg este si faimosul Jay Leno, care nu detine doar unul, el detine 4, dintre care 1 este SJ.

    1929 Dusenberg.jpg (569.40 KB)
    sus
      Pagina: 1 2 3 4 inainte  



    Tu ce masina ai? Vrei sa apara si masina ta pe 1tuning.ro? Fa-i profilul acum! Castiga premii si discount-uri!

    Membri 1tuning.ro

    Membri: Cauta membru | Top membri

    Masini:  Cauta masina | Top masini | Nr.1

    Puncte: Informatii | Reduceri si premii

    Statistici 1tuning.ro

    106 vizitatori si 0 membri sunt acum online:

    Parteneri:

    Baterii auto la domiciliu

    Copyright 1tuning.ro by HTD

    Despre noi | Conditii utilizare

    Parteneri | Publicitate

    Contacteaza-ne!