Nu esti logat!

Login | Nu ai cont? Creeaza cont nou
Garajul meuMasiniTuningCluburiPozeVideo
Esti in pagina: 1tuning.ro > Cluburi > Dacia > Discutii > Modificari asupra motorului de Dacia





Cauta pe site

Ultimele discutii din cluburi
masini
scris de paraschivrazvan pe 26-02-2024
Semnalizare secventiala
scris de spionul pe 03-03-2022
Geamuri aburite
scris de paraschivrazvan pe 21-11-2020
defectiune
scris de andad_68 pe 24-03-2018
pareri... dspre golf 5
scris de costacara pe 28-02-2018

vezi toate discutiile

  • Dacia
  • Nu esti membru
    in acest club!


    Ti se potriveste acest club si vrei sa faci parte din el? Nimic mai simplu!



  • Membri (457)
  • Ultimii membri inscrisi:
      senco
    1 mar 2011, 17:12
      adi_popick
    21 feb 2011, 20:30
      daan
    21 feb 2011, 16:15
    vezi toti membrii


  • Discutii
  • Alte cluburi


  •   Pagina: 1 2 3 inainte  

    AdrianRedman

    Fanatic
    499 puncte

    Modificari asupra motorului de Dacia

    scris pe 15 mar 2010 15:52 de AdrianRedman

    Aveti modificari la motoarele de pe masinile voastre, ma refer exclusiv la Dacii?Daca da, ce fel de modificari?Cata putere ati castigat?
    Veniti cu argumente detaliate!Salutare la toata lumea!
    sus
    Tei

    Fanatic
    260 puncte

    Re: Modificari asupra motorului de Dacia

    scris pe 15 mar 2010 17:37 de Tei

    Aveti modificari la motoarele de pe masinile voastre, ma refer exclusiv la Dacii?Daca da, ce fel de modificari?Cata putere ati castigat?
    Veniti cu argumente detaliate!Salutare la toata lumea!


    cata putere am castigat e greu de spus fara un test dyno... dar cele mai frecvente modificari la dacii sunt:
    -raschetarea chiuloasei cu pana la 2 mm
    -usurarea volantei
    -schimbarea/modificarea axei cu came
    -gaurirea/schimbarea psitoanelor
    -schimbarea carburatorului cu 1 sau 2 carburatoare dublu corp
    -schimbarea pinionului 5 cu unu "de fuga"
    -schimbarea CV cu una de reno

    astea sunt doar cateva... sa nu uitam ca modificaril po aduce si fiabilitate si comoditate nu doar putere
    un exemplu ar fi adaptarea unui soc automat
    sus
    AdrianRedman

    Fanatic
    499 puncte

    Re: Modificari asupra motorului de Dacia

    scris pe 15 mar 2010 17:51 de AdrianRedman



    cata putere am castigat e greu de spus fara un test dyno... dar cele mai frecvente modificari la dacii sunt:
    -raschetarea chiuloasei cu pana la 2 mm
    -usurarea volantei
    -schimbarea/modificarea axei cu came
    -gaurirea/schimbarea psitoanelor
    -schimbarea carburatorului cu 1 sau 2 carburatoare dublu corp
    -schimbarea pinionului 5 cu unu "de fuga"
    -schimbarea CV cu una de reno

    astea sunt doar cateva... sa nu uitam ca modificaril po aduce si fiabilitate si comoditate nu doar putere
    un exemplu ar fi adaptarea unui soc automat

    Motorul de pe masina ta a suferit modificari?Ai facut ceva din toate astea la el?
    sus
    Tei

    Fanatic
    260 puncte

    Re: Modificari asupra motorului de Dacia

    scris pe 15 mar 2010 19:41 de Tei


    Motorul de pe masina ta a suferit modificari?Ai facut ceva din toate astea la el?


    singura modificare pe care am facuto este cea de la aprindere cu fotodioda in loc de platina
    motorul meu merge impecabil... momentan sunt altele care au prioritate cum ar fi rugina

    dupa ce va fi pusa la punct in ceace priveste aspectul exterior ne vom ocupa si de performante
    sus
    AdrianRedman

    Fanatic
    499 puncte

    Re: Modificari asupra motorului de Dacia

    scris pe 20 mar 2010 17:36 de AdrianRedman

    Astazi am montat carburatorul dublucorp progresiv de L 1500 S.Merge excelent, urca in ture foarte usor, motorul se simte foarte bine.
    Intre timp, am lustruit si traseele de evacuare si de admisie, pe interior.
    Urmeaza o pompa de benzina "manarita"...niste "smecherii" pe la aprindere, -2 mm din chiulasa, arcuri si mai tari la supape, volanta usurata si o axa cu came(corect, arbore cu came), turbata.Dupa mai vedem.
    Pentru un 1.6 se comporta foarte ok, dar bineinteles ca se poate si mai bine.

    DSCF2899.JPG (841.17 KB)


    Editat de AdrianRedman pe 20 mar 2010 18:06
    sus
    DANIEL03

    Initiat
    11 puncte

    Re: Modificari asupra motorului de Dacia

    scris pe 20 mar 2010 20:39 de DANIEL03

    Poate nu o fii legat cu motorul , dar fiind consumul prea mare , am decis sa montez un alternator de Golf 2 de care sunt foarte fericit mai ales avand si motorul nou . Merge ceas toate consumatoarele , stergatoare , faruri , muzica ...

    13032010(008).jpg (244.81 KB)
    sus
    Tei

    Fanatic
    260 puncte

    Re: Modificari asupra motorului de Dacia

    scris pe 20 mar 2010 22:05 de Tei

    Poate nu o fii legat cu motorul , dar fiind consumul prea mare , am decis sa montez un alternator de Golf 2 de care sunt foarte fericit mai ales avand si motorul nou . Merge ceas toate consumatoarele , stergatoare , faruri , muzica ...



    de cat e alternatoru si ce muzica zici ca ai pe ea de consuma?

    sus
    AdrianRedman

    Fanatic
    499 puncte

    Re: Modificari asupra motorului de Dacia

    scris pe 21 mar 2010 18:29 de AdrianRedman




    de cat e alternatoru si ce muzica zici ca ai pe ea de consuma?


    Montajul final al carburatorului....

    DSCF2917.jpg (766.24 KB)
    sus
    Tei

    Fanatic
    260 puncte

    Re: Modificari asupra motorului de Dacia

    scris pe 21 mar 2010 19:56 de Tei


    Montajul final al carburatorului....

    cat a costat carburatoru si cum se comporta ?
    sus
    AdrianRedman

    Fanatic
    499 puncte

    Re: Modificari asupra motorului de Dacia

    scris pe 21 mar 2010 23:04 de AdrianRedman


    cat a costat carburatoru si cum se comporta ?

    120 de lei...+alte garnituri, gasket, vopsea, coturi...vreo 50 de lei...senzatia..de nepretuit...
    Am nevoie de o suspensie modificata neaparat...cand accelerez se ridica prea mult de bot...si pierd aderenta...

    fdsf.jpg (725.91 KB)


    Editat de AdrianRedman pe 21 mar 2010 23:39
    sus
    Tei

    Fanatic
    260 puncte

    Re: Modificari asupra motorului de Dacia

    scris pe 23 mar 2010 00:52 de Tei


    120 de lei...+alte garnituri, gasket, vopsea, coturi...vreo 50 de lei...senzatia..de nepretuit...
    Am nevoie de o suspensie modificata neaparat...cand accelerez se ridica prea mult de bot...si pierd aderenta...


    frumos... m-ar interesa si pe mine da nush de unde as putea sa fac rost... am dat un search da nu am gasit pe nicaieri
    sus
    adrianu

    Fanatic
    341 puncte

    Re: Modificari asupra motorului de Dacia

    scris pe 23 mar 2010 20:07 de adrianu

    pt suspensie poti tai putin din arcuri si amortizoarele sa le trimiti la brasov.Acolo este un nene care le scurteaza si intarareste
    sus
    AdrianRedman

    Fanatic
    499 puncte

    Re: Modificari asupra motorului de Dacia

    scris pe 23 mar 2010 21:04 de AdrianRedman

    pt suspensie poti tai putin din arcuri si amortizoarele sa le trimiti la brasov.Acolo este un nene care le scurteaza si intarareste

    Eu am sa fac amortizoarele la Craiova, la un mos, care in trecut prepara amotizoare pentru Oltcit-urile de raliu din anii '80.Amotizoarele o sa fie cu 60% mai rigide, fata spate, arcurile o sa fie scurtate sau comprimate, am sa vad.Momentan inainte sa fac suspensia trebuie sa asez cauciucurile pe jantele dublate.Am facut deja comanda pentru cauciucuri de sau 205/60 r13 streched, pe jantele de 8.25 J,spate.Iar pe fata 165/60 r 13 pe 6.5 j.Dupa ce asez jantele si suspensia, trebuie sa modelez pasajele.Am ceva de lucru, dar in timp se rezolva.
    sus
    Tei

    Fanatic
    260 puncte

    Re: Modificari asupra motorului de Dacia

    scris pe 23 mar 2010 21:49 de Tei


    Eu am sa fac amortizoarele la Craiova, la un mos, care in trecut prepara amotizoare pentru Oltcit-urile de raliu din anii '80.Amotizoarele o sa fie cu 60% mai rigide, fata spate, arcurile o sa fie scurtate sau comprimate, am sa vad.Momentan inainte sa fac suspensia trebuie sa asez cauciucurile pe jantele dublate.Am facut deja comanda pentru cauciucuri de sau 205/60 r13 streched, pe jantele de 8.25 J,spate.Iar pe fata 165/60 r 13 pe 6.5 j.Dupa ce asez jantele si suspensia, trebuie sa modelez pasajele.Am ceva de lucru, dar in timp se rezolva.


    nu inteleg de ce nu faci arcurile aici in bucuresti... cat despre arcuri iti recomand din toata inima arcurile de dacia nova nu trebuie sa tai nimic sunt "plug'n'play" acu depinde si cat de jos vrei sa o lasi... eu sunt foarte multumit de ea in curbe
    sus
    AdrianRedman

    Fanatic
    499 puncte

    Re: Modificari asupra motorului de Dacia

    scris pe 23 mar 2010 22:00 de AdrianRedman



    nu inteleg de ce nu faci arcurile aici in bucuresti... cat despre arcuri iti recomand din toata inima arcurile de dacia nova nu trebuie sa tai nimic sunt "plug'n'play" acu depinde si cat de jos vrei sa o lasi... eu sunt foarte multumit de ea in curbe

    Nu vreau sa fie foarte joasa, totusi nu suntem in Elvetia, nu vreau sa fac praf tot ce e sub masina, scut, timonerie, evacuare...garda la sol o sa aiba intre 4-6 cm in minus....cu o suspensie rigidizata corect, nu vreau sa fie prea rigida.Eu merg rar cu masina asta, dar cand merg, nu vreau sa sar din scaun.
    Cat despre arcuri, o sa le tai pe astea, arcurile de nova sunt mai rigide, mai ales daca iti rigidizezi si amortizoarele..nu prea mai exista suspensie.In plus, eu nu particip la competitii cu masina...o fac pentru mine.Vreau sa am echilibrul optim intre elasticitate si rigiditate in ceea ce priveste suspensia, pentru un comportament bun.
    sus
    Tei

    Fanatic
    260 puncte

    Re: Modificari asupra motorului de Dacia

    scris pe 23 mar 2010 23:29 de Tei


    Nu vreau sa fie foarte joasa, totusi nu suntem in Elvetia, nu vreau sa fac praf tot ce e sub masina, scut, timonerie, evacuare...garda la sol o sa aiba intre 4-6 cm in minus....cu o suspensie rigidizata corect, nu vreau sa fie prea rigida.Eu merg rar cu masina asta, dar cand merg, nu vreau sa sar din scaun.
    Cat despre arcuri, o sa le tai pe astea, arcurile de nova sunt mai rigide, mai ales daca iti rigidizezi si amortizoarele..nu prea mai exista suspensie.In plus, eu nu particip la competitii cu masina...o fac pentru mine.Vreau sa am echilibrul optim intre elasticitate si rigiditate in ceea ce priveste suspensia, pentru un comportament bun.


    intarind amortizoarele nu o sa obtii cea ce vrei... eu am amortizoarele normale si e rigida dar e si joasa sa zic -7-8 cm poate mai mult
    sus
    AdrianRedman

    Fanatic
    499 puncte

    Re: Modificari asupra motorului de Dacia

    scris pe 23 mar 2010 23:44 de AdrianRedman



    intarind amortizoarele nu o sa obtii cea ce vrei... eu am amortizoarele normale si e rigida dar e si joasa sa zic -7-8 cm poate mai mult

    Crede-ma ca stiu ce spun...intarind amortizoarele obtin fix stabilitatea pe care o vreau.Arcurile dau mai mult inaltimea decat rigiditatea suspensiei, amortizoarele fac restul.
    Am mers cu destule masini cu suspensie sport sau semi-sport si diferenta e clara, fata de cele standard, sau doar cu arcurile schimbate.
    Cu arcurile scurte iti obosesti amortizoarele standard, risti sa-ti bata tija in capul amortizorului si le faci praf, de aia ai nevoie de amortizoare mai scurte si mai dure.
    sus
    Tei

    Fanatic
    260 puncte

    Re: Modificari asupra motorului de Dacia

    scris pe 24 mar 2010 00:11 de Tei

    da dar si cu niste amortizoare intarite si niste arcuri moi amortizorul nu o sa aiba timp sa se comprime si astfel o sa absoarba tot impactu trebuie sa ai grija... e delicata treaba
    ps: mai intra si tu pe mess ca umplem pagini aiurea
    sus
    niccolas

    Maestru
    1193 puncte

    Re: Modificari asupra motorului de Dacia

    scris pe 24 mar 2010 10:28 de niccolas

    da dar si cu niste amortizoare intarite si niste arcuri moi amortizorul nu o sa aiba timp sa se comprime si astfel o sa absoarba tot impactu trebuie sa ai grija... e delicata treaba
    ps: mai intra si tu pe mess ca umplem pagini aiurea
    Da de ce nu incercati voi sa faceti o inaltare la arc,si sa taiati arcul si sa-l comprimati,ca in interiorul flansei aceia de inaltare e un loc in care intra amortizorul si asea aveti si suspensii sport,si lasata mai jos,si amortizorul nu va avea de suferit si isi va face treaba perfect!

    daciafgadfgbsdfb..jpg (287.65 KB)
    sus
    AdrianRedman

    Fanatic
    499 puncte

    Re: Modificari asupra motorului de Dacia

    scris pe 24 mar 2010 10:48 de AdrianRedman

    Da de ce nu incercati voi sa faceti o inaltare la arc,si sa taiati arcul si sa-l comprimati,ca in interiorul flansei aceia de inaltare e un loc in care intra amortizorul si asea aveti si suspensii sport,si lasata mai jos,si amortizorul nu va avea de suferit si isi va face treaba perfect!

    Pentru ca te complici prea mult.Toti baietii care isi prepare suspensii sport, scurteaza arcurile si intaresc amortizoarele si se comporta excelent.Simplu si eficient, fara flanse, fara alte modificari.
    sus
      Pagina: 1 2 3 inainte  



    Tu ce masina ai? Vrei sa apara si masina ta pe 1tuning.ro? Fa-i profilul acum! Castiga premii si discount-uri!

    Membri 1tuning.ro

    Membri: Cauta membru | Top membri

    Masini:  Cauta masina | Top masini | Nr.1

    Puncte: Informatii | Reduceri si premii

    Statistici 1tuning.ro

    68 vizitatori si 0 membri sunt acum online:

    Parteneri:

    Baterii auto la domiciliu

    Copyright 1tuning.ro by HTD

    Despre noi | Conditii utilizare

    Parteneri | Publicitate

    Contacteaza-ne!