Nu esti logat!

Login | Nu ai cont? Creeaza cont nou
Garajul meuMasiniTuningCluburiPozeVideo
Esti in pagina: 1tuning.ro > Masini tunate > Volkswagen > GOLF > Profil masina





Cauta pe site

Ultimele discutii din cluburi
masini
scris de paraschivrazvan pe 26-02-2024
Semnalizare secventiala
scris de spionul pe 03-03-2022
Geamuri aburite
scris de paraschivrazvan pe 21-11-2020
defectiune
scris de andad_68 pe 24-03-2018
pareri... dspre golf 5
scris de costacara pe 28-02-2018

vezi toate discutiile

 
   
  • Masina
  • Marca: Volkswagen
    Model: GOLF
    An: 2003
    Date generale
  • Modificari


  • Propune pentru nr.1!
  • Daca vrei sa propui aceasta masina ca nr.1 pe 1tuning.ro apasa pe butonul de mai jos!


  • Vezi si:

  • Volkswagen GOLF (2003)


    Proprietar: MnezO

    Scor: 3.57 (11 voturi) | Vizite: 2829 | Comentarii: 10
    Ultima modificare: 15 May 2011

  • Trimite prin Messenger
  • Adauga la prieteni
  • Propune pentru nr.1
  • Reclama ca neadecvat
  • Date generale

    inapoi la pagina masinii

    Caroserie   Hatchback
    Numar inmatriculare
    (optional)  
    IS69MNZ
    Porecla masinii
    (optional)  
    Black Lava Project

    Performante

     

    Capacitate motor (cmc)   1896
    Carburant   Ecto Super Diesel (Lukoil)
    Cutie de viteze   Manuala 5+1 Cu shortshift
    Cai putere   180
    Viteza maxima (km/h)   250
    Acceleratie 0-100 (s)   7
    Consum mediu (l/100 km)   6
    Kilometri la bord   167000

    Dotari

     

    Aer conditionat   da
    Geamuri electrice   da
    Oglinzi electrice   da
    Trapa electrica   nu
    Inchidere centralizata   da
    Airbaguri   da
    Computer de bord   da

    Prezentare

     

    Scurta prezentare a masinii
    (max 10 randuri)  
    Istoricul acestei masini pana sa intre in posesia mea, e unul simplu, si anume un Golf 4 oarecare adus din Belgia tinut un an in Romania la o familie oarecare din Judetul Botosani ! La Acea Vreme si anume, aproximativ acum un an jumatate cautam innebunit un golf 4 sau un Polo de 90 de cai putere ALH respectiv AGR. Norocul face ca am vazut masina in Iasi, cu anuntul de Vanzare, zi in care am si cumparato. Acum Proiectul meu putea sa inceapa, pentru ca aveam piesa de baza. Pentru ca a circulat 1 an pe drumurile Judetului Botosani a trebuit sa schimb tot ce inseamna Bucse, bielete, brate etc. Pana urmau ideile pentru proiect si pentru ce avea sa fie construita masina, inca nu stiam dar am profitat la maxim de "stockul" acesteia si am incercat putin Rally cu ea unde am reusit in Iasi sa iau locul 1, si la Botosani concurand cu masini de rally am luat un respectabil loc 4. Reprofilanduma la categoria SPL "Presiune Sonora" in competitiile car audio de unde am mai furat doua diplome, lucru care nu a durat mult pentru ca eu vroiam ceva nou. Dupa Aceste incercari s-a cam terminat perioada stock a masinii si am inceput luunguul drum, In a duce masina in maximum de cai pentru turbina Garret si asa chinuita pana atunci. Am inceput prin a schimba tot ce inseamna Bucse cu unele "PowerFlex" foarte rigide, Consumabile cu filtre si uleiuri sport, pentru turatii mari. A urmat o respectabila Suspensie FK Reglabila pe inaltime si am coborat masina la maxim. Cum aproximativ acum ceva timp un soft bun pentru masina mea era scump am optat in a alege duze la Injectoare de pe modelul de golf ASV (cel de 110 cai), astfel transformand al meu golf intr-o masina de 110 cai de la 90, cu care am mai furat o diploma la grupa 90 de cai. Efectul acelei Diplome a fost "moartea ambreiajului", si pentru ca tot trebuia schimbat, am ales o volanta usurata de VW GOLF 2 G60, care impreuna cu ambreiajul sport "sacks" au fost montate sus si daca tot eram in acel stadiu am umblat putin al timonerie si am facut un Short shift changer Home made care merge si astazi superb, doar ca ma lasa sa bag mai greu in marsalier. Intr-un Final a urmat si softul mult Ravnit un "revo stage1" Cu care am dus masina cu injectoarele originale la 132 de caluti, urmat de un update la DRAGOS UGA din Iasi cu injectoarele de ASV si nemaiavand dyno estimam ca am obtinut maxim din turbina si anume 160 - 180 de cai. La acesti cai m-am oprit pentru ca sunt extraordinar de multumit ce am scos din motor de 90 de cai putere ALH, cu care castig 2 - 3 grupe peste cele la care se afla masina, ultima fiind la 1 metru in spatele unui audi a3 de 200+ cai.
    inapoi la pagina masinii




    Tu ce masina ai? Vrei sa apara si masina ta pe 1tuning.ro? Fa-i profilul acum! Castiga premii si discount-uri!

    Membri 1tuning.ro

    Membri: Cauta membru | Top membri

    Masini:  Cauta masina | Top masini | Nr.1

    Puncte: Informatii | Reduceri si premii

    Statistici 1tuning.ro

    201 vizitatori si 0 membri sunt acum online:

    Parteneri:

    Baterii auto la domiciliu

    Copyright 1tuning.ro by HTD

    Despre noi | Conditii utilizare

    Parteneri | Publicitate

    Contacteaza-ne!