Nu esti logat!

Login | Nu ai cont? Creeaza cont nou
Garajul meuMasiniTuningCluburiPozeVideo
Esti in pagina: 1tuning.ro > Cluburi > 1tuning DAMBOVITA > Discutii > Tuning de calitate





Cauta pe site

Ultimele discutii din cluburi
masini
scris de paraschivrazvan pe 26-02-2024
Semnalizare secventiala
scris de spionul pe 03-03-2022
Geamuri aburite
scris de paraschivrazvan pe 21-11-2020
defectiune
scris de andad_68 pe 24-03-2018
pareri... dspre golf 5
scris de costacara pe 28-02-2018

vezi toate discutiile

  • 1tuning DAMBOVITA
  • Nu esti membru
    in acest club!


    Ti se potriveste acest club si vrei sa faci parte din el? Nimic mai simplu!



  • Membri (205)
  • Ultimii membri inscrisi:
      dracula
    3 apr 2020, 15:02
      roberto_exo
    8 oct 2015, 10:39
      zolywrc
    1 sep 2015, 14:57
    vezi toti membrii


  • Discutii
  • Alte cluburi


  •   Pagina: 1 2 inainte  

    AdrianRedman

    Fanatic
    499 puncte

    Tuning de calitate

    scris pe 24 feb 2010 00:22 de AdrianRedman

    Am pus cateva linkuri cu exemple de tuning adevarat:
    http://www.wagenwerks.net/video/h208.html
    http://www.wagenwerks.net/video/nero.html
    http://www.wagenwerks.net/video/h207.html
    http://www.wagenwerks.net/photos/worthersee2008/mmccoy/
    http://www.wagenwerks.net/photos/worthersee2008/jet/

    Enjoy!


    Editat de AdrianRedman pe 24 feb 2010 00:25
    sus
    Tei

    Fanatic
    260 puncte

    Re: Tuning de calitate

    scris pe 25 feb 2010 14:42 de Tei

    aoleu tovarase ce faci!!!

    tu vrei sa ii inveti pe romani cum sa respire altfel...

    degeaba ii zici de "german look" , muscle, hot rod, rat rod sau oldschool unuia care poarta "ochelari de cal" si pt care singurul si unicul tuning este "import tuning"

    suntem o tara care a dezvoltat idea de tuning dupa sechelele lasate de nfs 7 si 8 (NFSU si NFSU2),
    concept de tuning la romani consta in bodykituri cat mai mari (si cat mai chichoase) 1000 de culori peste care sa ai multe sigle de la diferiti producatori de piese aftermarket (pe care evident ca nu ti le permiti da macar sa ai brizbrizu pe masina poate ii prostesti pe prosti) peste care sa ai si niste autocolante cu flacari si dungi sa nu uitam inscriptia "TUNING" scrisa in cat mai multe locuri ca nu cumva sa nu isi dea seama lumea ca masina ta e (ras)tunata si lista continua

    ai tot repectul meu pt exemplele pe care le-ai dat chiar daca aceastea acopera doar 1 singur tip de tuning si anume German look poate si putin din muscle
    dar din punctul meu de vedere suntem o cauza pierduta

    tin sa mentionez ca sunt constient ca exista si oameni care fac exceptie (cum ai fi tu) si doresc sa imi cer scuze fata de ei pt ca am generalizat dar asta e adevarul

    sus
    AdrianRedman

    Fanatic
    499 puncte

    Re: Tuning de calitate

    scris pe 25 feb 2010 16:41 de AdrianRedman

    Din pacate, tot ce tine de personalitate si cultura unei persoane se reflecta in modul cum isi aranjeaza o masina.
    Majoritatea romanilor, cand incep sa-si "customizeze" masina(ca sa spun asa), sa o faca sa atraga priviri, sa fie admirata, isi "storc" imaginatia si din lucrul asta rezulta lucruri deplorabile.
    A face "tuning"(desi nu sunt de acord cu termenul asta, din motive subiective), inseamna pentru ei, sa monteze luminite la stropitorile de la parbriz, spoilere cat mai joase si mai prost facute, fel si fel de jante care nu se potrivesc cu masina, elemente cromate(sau imitatii) care arata foarte urat, tobe(ca sa fie masina cat mai galagioasa), huse pe scaune cu flacari si cu inscriptii racing, isi schimba volanele cu altele replici prost facute dupa altele de firma, isi pun filtre sport, isi vopsesc capacul de la culbutori(si au impresia ca automat puterea motorului creste cu zeci de cai.Lista mea poate continua, probabil ca ati vazut zeci de astfel de exemple, pe strada, in trafic, oriunde.Astfel de oameni, ajung prin lucrul asta, sa-si bata joc de masini, sa iti bata joc de ei pana la urma, si sa se laude cu o "taraba pe roti", care nu este nimic mai mult decat un exemplu si o reflexie a inculturii lor.
    Pentru a schimba lucrurile de genul asta, avem nevoie de mult timp, pentru ca oamenii sa se cizeleze si sa inteleaga ca nu asta e varianta castigatoare, corecta.
    Pentru a incepe un proiect de tuning, persoana respectiva are nevoie de o cultura in domeniu, trebuie sa vada ce au facut si altii(americanii, germanii, japonezii) cu masinile lor, care este regula dupa care functioneaza procesul asta.
    Profesia mea este de designer(anul asta imi iau licenta la FADD Bucuresti., am studiat ani la rand istoria automobilelor, conceptele de design, trendurile in materie de design auto si tot ce tine de estetica si functionalism auto.
    In nici un caz nu vreau sa luati asta ca pe o lauda!primul meu proiect inca se desfasoara(Dacia "1610"-Nue) si este inca la inceput.Practic este un exercitiu, in acest sens, vreau sa vad daca se poate face ceva frumos cu o masina atat de prost vazuta, cum este Dacia.Dupa ce acest proiect o sa treaca intr-un alt stadiu, am sa incep si alte proiecte cu alte masini(Opel Corsa C, si VW Passat Variant 2007).
    Sper ca mi-ati inteles punctul de vedere, si apelez la voi pentru a demara un "tuning" de calitate, la masinile noastre.
    Am sa incerc sa scriu articole despre treaba asta, tocmai ca sa-i ajut si pe altii(care inca nu inteleg), cum se incepe un proiect.
    De asemenea, sunt exemple aici de masini care sunt "tunate" cu gust, cu simt estetic si sunt admirate.
    Numai bine.
    sus
    niccolas

    Maestru
    1193 puncte

    Re: Tuning de calitate

    scris pe 25 feb 2010 18:41 de niccolas

    Nu vreau sa fiu carcotas,dar la Bora aia mi se pare cam ciudat cum stau jantele de spate,asea trase spre prag.Oricum,jos palaria in fata lor,le au tipii,dar observ ca Golfurile 2-3,sunt ca si daciile la noi.Nu vreau sa jignesc pe nimeni!Bv Adrian pentru postarea acestor filmulete,pentru a ne delecta privirile,si a ne indrepta catre o cale cat mai clean asupra viziunilor noastre,despre cum ar trebui sa ''tunam' o masina!

    014.jpg (82.33 KB)
    sus
    AdrianRedman

    Fanatic
    499 puncte

    Re: Tuning de calitate

    scris pe 25 feb 2010 18:57 de AdrianRedman

    Nu vreau sa fiu carcotas,dar la Bora aia mi se pare cam ciudat cum stau jantele de spate,asea trase spre prag.Oricum,jos palaria in fata lor,le au tipii,dar observ ca Golfurile 2-3,sunt ca si daciile la noi.Nu vreau sa jignesc pe nimeni!Bv Adrian pentru postarea acestor filmulete,pentru a ne delecta privirile,si a ne indrepta catre o cale cat mai clean asupra viziunilor noastre,despre cum ar trebui sa ''tunam' o masina!

    Bora despre care ziceai, are amortizoare cu pas variabil si actionare hidraulica.Atunci cand suspensia este in punctul cel mai jos, roata nu este perfect centrata pe arcada masinii.Atunci cand are nivelul normal, roata este perfect centrata.
    Cand este lasata la maxim, au modificat pozitia rotii pentru ca au vrut sa pastreze distanta de la buza jantei la muchia pasajului, identica cu cea de pe fata.Daca nu deplasau roata mai inspre fata, distantele de la roata la pasaj nu mai erau respectate si arata foarte urat.
    Este un mic compromis facut pentru un detaliu mare.
    Ce vezi in galeria respectiva, este o exprimare a ideii de tuning, din punct de vedere european(german).Ei au adoptat un stil simplu. curat si excelent rezolvat pana la ultimul detaliu.
    Referitor la Dacia:
    Dupa parerea mea, pentru o masina ca Dacia, asta e stilul care se preteaza cel mai bine.
    Renault 12, din care provine Dacia(chiar daca a suferit redesenari de-a lungul timpului) a fost lansat in 1969, designul ei apartine acelor ani.Nu se preteaza modificari majore( spoilere, eleroane, codite de rechin, elemente imprumutate de la alte masini).Si totusi daca lucrul asta se face, trebuie mentinuta o oarecare discretie(nu poti sa montezi spoilere imense,praguri..etc...).Totul trebuie facut, in asa fel incat, designul original sa nu fie afectat.Daca afectezi designul original, sensul de a imbunatatii, de a "tuna" masina, devine nul.
    Pe romaneste....in loc sa o faci mai frumoasa...te c... in ea de masina!Pur si simplu iti bati joc de ea.
    Scuzati limbajul!

    Editat de AdrianRedman pe 25 feb 2010 19:34
    sus
    AdrianRedman

    Fanatic
    499 puncte

    Re: Tuning de calitate

    scris pe 26 feb 2010 09:25 de AdrianRedman

    Alte linkuri pentru german tuning(euro tuning):
    http://www.performancevwmag.com/
    http://www.cleaned.be/gallery.php
    http://www.vwhome.de//index2.htm
    http://www.eurotuner.com/freestuff/freestuff/index.html
    Japanese tuning(import tuning):
    http://www.importtuner.com/events/impp_1003_subie_invasion_2009/index.html
    http://www.importtuner.com/events/impp_1003_2009_sema_auto_show/index.html
    http://static.streetglow.com/PhotoGallery.aspx
    American muscle:
    http://www.moparmusclemagazine.com/project_cars/index.html
    http://www.stockmopar.com/mopar-pictures.html
    http://picasaweb.google.com/wte1946/2009_09_06?authkey=Gv1sRgCN-mm4b-6K2u0QE&feat=email#5378828107710738722
    Astept pareri in legatura cu tuningul din Romania...




    Editat de AdrianRedman pe 26 feb 2010 09:32
    sus
    Tei

    Fanatic
    260 puncte

    Re: Tuning de calitate

    scris pe 26 feb 2010 14:33 de Tei

    eeee vezi asa mai merge...

    un al tuning care merge facut pe dacie poate sa fi cel care tinde spre muscle car (mai ales pe sportiva) zic tinde deoarece motorul nu sa sa ajunga niciodata astfel de performante

    nu trebuie sa uitam ca motorul este o piesa importanta in tuning ce constituie de multe ori piesa de rezistenta
    sus
    tygerstyl3

    Fanatic
    865 puncte

    Re: Tuning de calitate

    scris pe 26 feb 2010 20:58 de tygerstyl3

    intru si eu in conversatia asta si cu pareri contradictorii din partea unora si vreau sa fac referire la "generalitatea" din romania de care se tot vorbeste k poate intr`o anumita perioada a nebuniei mele am fost si eu acolo... sau poate kiar acolo am ramas... da sunt multe masini care au briz brizuri si tot felu de cruciulite si o toba care urla de trezeste tot cartierul dar exista o diferenta intre "noi"(cei cu brizbrizuri) si restul lumii ... dar de ce ... cred k unul din motive este lipsa de inspiratie iar al 2lea de asemenea foarte important lipsa banilor... si de ce spun asta pt k la noi ori ce vrei sa faci mai iesit din comun costa poate dubu triplu de cat te`ar costa afara... iar romania inca nu este specializata la maxim in elemente de tuning ... la noi inca mai exista NEA GICA care iti schimba bujiile si mai exista si principiul "las`o ma ca merge asa" iar pasiunea si devotamentul in munca depusa pt altul (vb din perspectiva "mecanicilor") nu se face cu pasiune si devotament ... se face sa fie facuta... toti am vrea sa avem masini deja "tunarite" si unicate in tara poate in lume ... dar ne lipsesc cele mentionate mai sus... si inca o kestie : la cei de afara 1 proiect poate sa tina si 6 luni pt a iesi ceva bun poate si mai mult... la noi azi o retusezi maine o vopsesti poimaine o speli (... in cazu asta tre sa mai asteptam sa mai treaca ceva timp pt k fiecare sa aibe intiparit in mintea s`a un proiect... nu un KITCH... si inchei prin a va saluta... bafta in cont!
    sus
    AdrianRedman

    Fanatic
    499 puncte

    Re: Tuning de calitate

    scris pe 26 feb 2010 21:24 de AdrianRedman

    intru si eu in conversatia asta si cu pareri contradictorii din partea unora si vreau sa fac referire la "generalitatea" din romania de care se tot vorbeste k poate intr`o anumita perioada a nebuniei mele am fost si eu acolo... sau poate kiar acolo am ramas... da sunt multe masini care au briz brizuri si tot felu de cruciulite si o toba care urla de trezeste tot cartierul dar exista o diferenta intre "noi"(cei cu brizbrizuri) si restul lumii ... dar de ce ... cred k unul din motive este lipsa de inspiratie iar al 2lea de asemenea foarte important lipsa banilor... si de ce spun asta pt k la noi ori ce vrei sa faci mai iesit din comun costa poate dubu triplu de cat te`ar costa afara... iar romania inca nu este specializata la maxim in elemente de tuning ... la noi inca mai exista NEA GICA care iti schimba bujiile si mai exista si principiul "las`o ma ca merge asa" iar pasiunea si devotamentul in munca depusa pt altul (vb din perspectiva "mecanicilor") nu se face cu pasiune si devotament ... se face sa fie facuta... toti am vrea sa avem masini deja "tunarite" si unicate in tara poate in lume ... dar ne lipsesc cele mentionate mai sus... si inca o kestie : la cei de afara 1 proiect poate sa tina si 6 luni pt a iesi ceva bun poate si mai mult... la noi azi o retusezi maine o vopsesti poimaine o speli (... in cazu asta tre sa mai asteptam sa mai treaca ceva timp pt k fiecare sa aibe intiparit in mintea s`a un proiect... nu un KITCH... si inchei prin a va saluta... bafta in cont!

    Da, mi se pare un punct de vedere foarte bun.
    Lipsa banilor poate fi un motiv foarte bun pentru calitatea slaba a tuningului din Romania, care costa foarte mult.Problema este ca tuningul nu este pentru toata lumea.Lucrul asta e valabil si pentru cei cu foarte multi bani si cu cei cu bani foarte putini.Spun asta pentru ca, m-am convins, ca nu ai nevoie numai de bani ca sa faci lucrul asta, poti sa ai toti banii din lume, dar sa faci un rahat.Exemple de genul asta puteti vedea la sectiunea kitsch tuning.
    In afara de bani, tuningul mai necesita imaginatie, cultura(in domeniu), putina cizelare si finete.Asta e o problema si mai mare decat a banilor.Majoritatea celor care fac lucrul asta(in Romania) duc o mare lipsa.De ce?Din cauza lipsei acestor lucruri.La noi inca nu s-a format o cultura a tuningului.La noi gasesti de toate...si tuning de'un fel...si de alt fel...un amestec slab, dar nimic care sa se pastreze de'a lungul timpului si sa ne oblige sa formam o traditie din asta.Poate ca o sa mai treaca, catica ani, sa ne mai deschidem si noi mintile spre ce inseamna un tuning de calitate( nu de lumea a-treia) cum este in prezenti.
    Bineinteles, sunt cativa, care ustiu ce inseamna un tuning de calitate, si exista exemple de proiecte foarte bune si la noi.Dar prea putini, in comparatie cu gloata care face tuning dupa ureche.
    Oricum, trebuie sa avem o atitudine pozitiva....sunt sigur ca se vor schimba si pe la noi lucrurile.Mai trebuie sa treaca ceva timp....


    Editat de AdrianRedman pe 26 feb 2010 21:27
    sus
    tygerstyl3

    Fanatic
    865 puncte

    Re: Tuning de calitate

    scris pe 27 feb 2010 09:36 de tygerstyl3

    vreau aici sa mai adaug inca o kestie pe care am observat`o in tuningul din afara ... toata lumea merge pe o linie "nici prea prea nici foarte foarte" dar ceva cu gust adica molelul clean cel mai adoptat ... depinde aici de tuningul care se aplica masinii si aici ma refer lowrider ... muscle ... sau vizual, si nu ies din tipare ... de aceea nu le prea ies kitch-uri.... dar si cand iese cate o "bufnita" .... la noi nu prea e asa... la noi si vizual si audio si low si muscle... adica nu ne axam pe ceva de la bun inceput... facem cate putin din toate... si nu ne iese nimic... 60%-70% sau poate kiar mai mult din masinile din romania primesc tuning din toate cele mentionate mai sus... si inca un motiv la ei Regulile Politiei sau modificarile aduse masinii sunt binevenite... nu k la noi ... vrei folii stai la 10 cozi pt aprobari RAR sau pt jante platesti k ursu... dar asta este suntem in romania si asta nu prea ne bucura!!!

    Editat de tygerstyl3 pe 27 feb 2010 09:46
    sus
    tygerstyl3

    Fanatic
    865 puncte

    Re: Tuning de calitate

    scris pe 27 feb 2010 09:57 de tygerstyl3

    la ei jantele BBS sunt k la noi capacele pe jantele de tabla!!! si vw k la noi dacia.... cel putin investesc in bunuri produse in tara lor ... neamtzu e neamtz frate!!!! si asta spune tot! cand vreodata o sa avem noi motoare imaculate.... nici pe masa care mananc nu e asa curat iar ei au motoarele "LUNA" ... nici masinile din fabrica nu au asa!

    Editat de tygerstyl3 pe 27 feb 2010 10:08
    sus
    AdrianRedman

    Fanatic
    499 puncte

    Re: Tuning de calitate

    scris pe 27 feb 2010 11:18 de AdrianRedman

    la ei jantele BBS sunt k la noi capacele pe jantele de tabla!!! si vw k la noi dacia.... cel putin investesc in bunuri produse in tara lor ... neamtzu e neamtz frate!!!! si asta spune tot! cand vreodata o sa avem noi motoare imaculate.... nici pe masa care mananc nu e asa curat iar ei au motoarele "LUNA" ... nici masinile din fabrica nu au asa!

    Neamtul e neamt, asta e clar.Nivelul lor de cultura este net superior.Au toate conditiile sa faca un tuning de calitate.La ei s-a format deja o traditie a tuningului, care s-a pastrat si a evoluat de-a lungul timpului.
    Romanul are alta gandire, romanul nu are bani de piese de calitate si monteaza numai rahaturi importate de la turci, sau cine stie ce chinezarii de pe la noi.
    Stiu ca jignesc pe multi, dar noua, ne cade tabla de pe masini, dar montam codite de rechin, vopseaua e matuita si cojita, dar punem stickere cu nike, d&g, sau cine stie ce porcarii.Motoarele merg ca dracu...consuma ulei ca dracu', dar ne punem filtre sport si tobe(sa "creste" puterea).Avem huse cu flacari peste scaune rupte.Punem praguri de fibra de sticla peste alea originale a masinii, care sunt roase de rugina.Si pe deasupra, ne mai si laudam cu cine stie ce performante, ne dam "rotunzi", credem ca am facut tuning.Jenant!
    Tuningul nu este pentru toata lumea.Daca ai o coaja de masina(indiferent ca e Dacia, Oltcit,Trabant...Bmw, Mertz), trebuie mai intai sa o pui la punct...sa aibe tabla impecabila, motor care merge bine, suspensie, etc...dupa te apuci de modificari.
    Noi, chit ca ni se dezmembreaza masina, de roasa ce e de rugina, ne punem rahaturi pe masini, luminite, capace cromate, super sisteme audio din targ....si cine stie ce alte minunatii.
    Asta e romanul...asta e nivelul.
    Dar sper ca macar in al 12'lea ceas sa ne dam seama de treaba asta, si sa punem osu' la bataie...sa iasa ceva frumos.
    Prin mesajul asta incerc sa ii incurajez pe cei, care poate au luat-o pe o directie gresita cu tuningul.Niciodata nu e prea tarziu sa faci ceva de calitate.

    Editat de AdrianRedman pe 27 feb 2010 11:23
    sus
    nsl_iuli

    Maestru
    1280 puncte

    Re: Tuning de calitate

    scris pe 27 feb 2010 16:05 de nsl_iuli


    Neamtul e neamt, asta e clar.Nivelul lor de cultura este net superior.Au toate conditiile sa faca un tuning de calitate.La ei s-a format deja o traditie a tuningului, care s-a pastrat si a evoluat de-a lungul timpului.
    Romanul are alta gandire, romanul nu are bani de piese de calitate si monteaza numai rahaturi importate de la turci, sau cine stie ce chinezarii de pe la noi.
    Stiu ca jignesc pe multi, dar noua, ne cade tabla de pe masini, dar montam codite de rechin, vopseaua e matuita si cojita, dar punem stickere cu nike, d&g, sau cine stie ce porcarii.Motoarele merg ca dracu...consuma ulei ca dracu', dar ne punem filtre sport si tobe(sa "creste" puterea).Avem huse cu flacari peste scaune rupte.Punem praguri de fibra de sticla peste alea originale a masinii, care sunt roase de rugina.Si pe deasupra, ne mai si laudam cu cine stie ce performante, ne dam "rotunzi", credem ca am facut tuning.Jenant!
    Tuningul nu este pentru toata lumea.Daca ai o coaja de masina(indiferent ca e Dacia, Oltcit,Trabant...Bmw, Mertz), trebuie mai intai sa o pui la punct...sa aibe tabla impecabila, motor care merge bine, suspensie, etc...dupa te apuci de modificari.
    Noi, chit ca ni se dezmembreaza masina, de roasa ce e de rugina, ne punem rahaturi pe masini, luminite, capace cromate, super sisteme audio din targ....si cine stie ce alte minunatii.
    Asta e romanul...asta e nivelul.
    Dar sper ca macar in al 12'lea ceas sa ne dam seama de treaba asta, si sa punem osu' la bataie...sa iasa ceva frumos.
    Prin mesajul asta incerc sa ii incurajez pe cei, care poate au luat-o pe o directie gresita cu tuningul.Niciodata nu e prea tarziu sa faci ceva de calitate.

    Prietene, daca pui 4 stickere, un set de capace, si niste banda izoliera la faruri nu se numeste tuning, se cheama COCALARIE.
    Sa vedeti si voi tuning romanesc intrati pe www.ghettotuning.ro si va garantez ca va inchinati cu stanga. Inca ceva, tuningul nu e ieftin si pt toata lumea.
    sus
    AdrianRedman

    Fanatic
    499 puncte

    Re: Tuning de calitate

    scris pe 27 feb 2010 16:52 de AdrianRedman


    Prietene, daca pui 4 stickere, un set de capace, si niste banda izoliera la faruri nu se numeste tuning, se cheama COCALARIE.
    Sa vedeti si voi tuning romanesc intrati pe www.ghettotuning.ro si va garantez ca va inchinati cu stanga. Inca ceva, tuningul nu e ieftin si pt toata lumea.

    Prietene, eu ma refeream la faptul ca multi fac asta, si cred ca au facut tuning.
    Stiu foarte bine ce proiecte au cei de la ghettotuning.Si da, sunt pintre putinii care fac ceva de calitate...proiectele lor sunt exemple de tuning facut ca la carte.
    Sa speram ca o sa apara si altii care fac treaba asta....si sa dispara "tuningul"(capac, toba, filtri sport si nike pe parbriz).
    http://ghettotuning.ro/?page_id=32

    Editat de AdrianRedman pe 27 feb 2010 16:54
    sus
    AdrianRedman

    Fanatic
    499 puncte

    Re: Tuning de calitate

    scris pe 28 feb 2010 21:29 de AdrianRedman

    Bafta tuturor!Se pare ca pe forumul asta sunt multi care nu stiu ce e ala fair-play,.Cred ca totul este un joc pentru a castiga mai multe voturi )
    Am cedat locul 1, eu am postat masina pentru a-o prezenta, nu pentru a aduna voturi, care oricum nu ma incalzesc cu nimic.Ideea era alta.Merci celor care apreciaza.Salutare tuturor.
    sus
    Tei

    Fanatic
    260 puncte

    Re: Tuning de calitate

    scris pe 28 feb 2010 23:33 de Tei

    imi pare rau dar trebuie sa va contrazic in primul rand pe tigerstyl3 nu o sa vezi nici un lowrider "clean" la lowridere se pune de multe ori pe "pampoane" si amortizoarele cat mai joase de multe ori se foloseste titan pt partea inferioara a masinii iar masina are cat se poate de mult "bling bling" un fele de manelar tuning la noi doar ca pe acele masini se preteaza

    tokyo-lowrider-exhibition-makuhari-convention-9.jpg (91.88 KB)
    sus
    Tei

    Fanatic
    260 puncte

    Re: Tuning de calitate

    scris pe 28 feb 2010 23:37 de Tei

    cat despre tabla aceasta este primul lucru pe care il vezi la o masina de obicei se depune foarte multa munca dar exista si exceptii la masinile Rat Rod nu se pune accentul decat pe motor si pe performante tabla find de multe ori neglijata ba chiar deteriorata intentionat

    rat rod.jpg (218.48 KB)
    sus
    DANIEL03

    Initiat
    11 puncte

    Re: Tuning de calitate

    scris pe 1 mar 2010 01:24 de DANIEL03

    Poate ca sunt si acum unul dintre cei care i-ati enumerat mai sus . In primul rand pentru Dacii nu se gasesc amortizoare sport , arcuri etc. pentru o masina low , plus ca nu se gasesc nici kit-uri de tuning , ai doua variante sa faci o Dacie "tuning" ori o faci clean look asa cum ai tu Adrian , ori o faci cu spoilere joase pentru ca nu ai de unde alege.La Dacie orice i-ai face sa fim cinstiti acum tot da rugina in ea . Poti sa o antifonezi de 10 ori la ce a fost in iarna asta , trebuiai sa o tii numai in garaj la 20 grade . Mi-am spus parerea ... Daca vrei tuning adevarat te duci la locul potrivit numit Germania ! Dacia tot nu o sa o faci vreodata ceva cu adevarat clean look sau low pentru ca nu ai cum si Dacia tot Dacie ramane am ajuns la concluzia dupa ce am vazut la un prieten un Golf 2 din 90'.La motor are tabla mai buna decat pe Logan-urile care au invadat Romania. Respect pentru cei care au bani si vor sa faca ceva dintr-o Dacie (http://forum.4tuning.ro/109-masina-mea-dacia/131883-renault-r12-america-transformat-dacia-1300-a.htmlacie).
    sus
    Tei

    Fanatic
    260 puncte

    Re: Tuning de calitate

    scris pe 1 mar 2010 01:53 de Tei

    masina ta (aia cu masca negra) arata chiar ok ba chiar ti-am dat un vot acu 3-4 zile putei totusi sa nu le faci la fel puteai sa incerci sa faci una cu bari din acelea subtiri.
    mi-as dori sa fi avut si masina mea 4 faruri asa rotunde mi se pare ca u mult mai mult potential.
    cat despre amortizoare low poti incerca amotizoare Monroe si arcuri de Dacia Nova spate o sa iti iasa ceva ca la mine
    sus
    AdrianRedman

    Fanatic
    499 puncte

    Re: Tuning de calitate

    scris pe 1 mar 2010 01:54 de AdrianRedman

    Poate ca sunt si acum unul dintre cei care i-ati enumerat mai sus . In primul rand pentru Dacii nu se gasesc amortizoare sport , arcuri etc. pentru o masina low , plus ca nu se gasesc nici kit-uri de tuning , ai doua variante sa faci o Dacie "tuning" ori o faci clean look asa cum ai tu Adrian , ori o faci cu spoilere joase pentru ca nu ai de unde alege.La Dacie orice i-ai face sa fim cinstiti acum tot da rugina in ea . Poti sa o antifonezi de 10 ori la ce a fost in iarna asta , trebuiai sa o tii numai in garaj la 20 grade . Mi-am spus parerea ... Daca vrei tuning adevarat te duci la locul potrivit numit Germania ! Dacia tot nu o sa o faci vreodata ceva cu adevarat clean look sau low pentru ca nu ai cum si Dacia tot Dacie ramane am ajuns la concluzia dupa ce am vazut la un prieten un Golf 2 din 90'.La motor are tabla mai buna decat pe Logan-urile care au invadat Romania. Respect pentru cei care au bani si vor sa faca ceva dintr-o Dacie (http://forum.4tuning.ro/109-masina-mea-dacia/131883-renault-r12-america-transformat-dacia-1300-a.htmlacie).

    Da, e adevarat, nu gasesti kituri de suspensie pentru Dacia, amortizoarele se duc la "batrani" care intaresc, arcurile se taie...in general, daca vrei ceva cu o masina, se poate.Tu nu cred ca intrii in categoria de care ziceam eu mai sus, ai prelungiri care curg din barele originale(dar puteai sa folosesti si barele originale, vezi dacia lui Sirius, ea are elemente originale), interiorul tau este facut mai mult decat frumos, poate cel mai frumos interior de aici.Se vede ca ai muncit mult la ea.E de apreciat lucrul asta, dar sunt si alte variante de modificari care se preteaza pentru Dacia.
    Referitor la rugina, eu nu am avut nici o problema cu ea, poate ca ati vazut masina, inainte sa o vopsesc, dar nu a fost nici problema cu rugina ,in general.Este antifonata foarte bine si e totul ok.Toate elementele de caroserie le am originale.
    Caroseria cum o tii, asa o ai.Daca lasi namolul umed pe la semiaripi, pe arcadele din interiorul aripilor, normal ca o sa rugineasca.Oricum, stie toata lumea cum sunt caroseriile la Dacie.
    Daca nu bagi unei in praguri, vaselina in usi, vaselina pe arcade, ulei pe la muchiile de la capota...tot o mananca rugina.
    Uite aici, ceva cu adevarat frumos:http://forum.4tuning.ro/109-masina-mea-dacia/19175-dacia-arad.html
    Bafta!

    Editat de AdrianRedman pe 1 mar 2010 02:01
    sus
      Pagina: 1 2 inainte  



    Tu ce masina ai? Vrei sa apara si masina ta pe 1tuning.ro? Fa-i profilul acum! Castiga premii si discount-uri!

    Membri 1tuning.ro

    Membri: Cauta membru | Top membri

    Masini:  Cauta masina | Top masini | Nr.1

    Puncte: Informatii | Reduceri si premii

    Statistici 1tuning.ro

    201 vizitatori si 0 membri sunt acum online:

    Parteneri:

    Baterii auto la domiciliu

    Copyright 1tuning.ro by HTD

    Despre noi | Conditii utilizare

    Parteneri | Publicitate

    Contacteaza-ne!